Jump to content

aanmelden op Rockstar Games Social Club lukt niet


fulltime PSPer

Recommended Posts

Ik heb gisteren GTA IV gekocht, en ik weet zeker dat m'n computer dit spel aankan. Toen ik het gisteren wou installeren, merkte ik al snel dat dit niet ging lukken. Eerst stak ik de 1ste disc erin, daarmee had hij geen probleem. Daarna moest ik de 2de disc erin steken, dat lukte ook zonder enig probleem. Maar daarna moest ik de eerste CD er weer insteken om de installatie af te ronden. En toen ik dat deed en daarna op OK drukte in het venster waar stond: please insert disc 1 to complete the installation, liep het installatie programma helemaal vast. Ik kon het programma niet afsluiten, niet minimaliseren. Maar ik kon voor de rest alles doen op mijn computer. Het was alleen dat programma dat vastliep, ik kon het toen ook niet afsluiten via taakbeheer. Ik heb dit zo'n 3 keer opnieuw geprobeerd, er kwam geen verandering.

Vandaag probeerde ik het opnieuw (het lukte natuurlijk nog altijd niet), dus ging ik maar wat op het internet zoeken naar een oplossing. Toen vond ik op dit forum een tutorial en daarin werd er gezegd dat je Rockstar Games Social Club moet installeren, je erop moet registeren en aanmelden alvorens je GTA IV kan spelen. De 2 eerste lukten zonder een probleem, ik had het geïnstalleerd, me geregistreerd op de site. Ik wil me dan aanmelden op de site, dus ik geef men gebruikersnaam en paswoord in, ik druk op OK, en dan krijg ik dit venster:

(zie bijlage)

Ik begrijp er totaal niets van, want m'n internetverbinding is helemaal in orde...

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt,

Fulltime PSPer :cya:

post-63913-1249553056.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem heb ik nu ook ik kan opeens niet meer inloggen in me rockstar live prut ik wist wel dat het een waardeloos rot systeem is meer mensen die niet meer kunnen inloggen?

:bier: tot gta

Ok, toch tof om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem. Maar is het ook zo dat je echt aangemeld op Rockstar Games Social Club moet zijn om GTA IV te spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet meer zeker, of je persee ingelogd moest zijn, maar volgens mij wel... Misschien dat je Rockstar Games Social Club van je software moet gaan removen, en dan opnieuw gaan installeren.

Bewerkt: door Rsnbetul5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...