Jump to content

MP4's aan elkaar hangen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey jongens! =)

Hoe hang ik MP4-filmpjes aan elkaar? Ik vond op forums wat over Quicktime Pro, over dat programma beschik ik, dus het zou handig zijn als je wist hoe het met dat programma moet. :) Ik wil dus gewoon een paar MP4-filmpjes aan elkaar hangen en deze dan in 1 MP4-filmpje opslaan.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Geplaatst: (bewerkt)
Hey jongens! =)

Hoe hang ik MP4-filmpjes aan elkaar? Ik vond op forums wat over Quicktime Pro, over dat programma beschik ik, dus het zou handig zijn als je wist hoe het met dat programma moet. smile3.gif Ik wil dus gewoon een paar MP4-filmpjes aan elkaar hangen en deze dan in 1 MP4-filmpje opslaan.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Hoi MegaPilot! :)

Het is makkelijker om het met MPEG Video Wizard DVD te doen. Installeer het programma en start het op. Als er een venster verschijnt over dat je het programma nog maar 30 druk je op OK. Dan druk je op File (aangegeven met rood) en daarna op Import items (aangegeven met groen).

Zo importeer je alle MP4's die je aan elkaar wil hangen. Je doet dit op volgorde. Eerst importeer je de video die eerst moet komen, dan de video die tweede moet komen, enzovoort. Vervolgens selecteer je alle MP4's en sleep je ze naar het aangegeven vak. Als je ze niet op volgorde hebt ingebracht moet je ze één voor één slepen naar dat vak.

We hebben nu één film gemaakt van de verschillende video's. Zorg dat ze allemaal goed aan elkaar hangen en dat er geen spaties tussen zijn.

Nu druk je rechtsonder op de knop Export.

Je kiest nu de bestandsnaam en welk formaat de video moet hebben. Dit moet bij jou MP4 zijn. Dan klik je op Opslaan.

Dan kan je nog kiezen welk soort MP4-file het moet zijn (met blauw aangegeven). Bijvoorbeeld voor je PSP of je Ipod, of gewoon een normale MP4-file. Verder kan je nog andere dingen bewerken, maar normaal gezien heb je dit niet nodig.

Als alles juist is klik je op

Je hebt nu één film van de verschillende bestanden gemaakt. Je film kan je vinden in de map die je hebt gekozen toen je de naam van de video koos. Veel succes! :Y

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...