Gino Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wat er allemaal in default.ide staat waar is dat eigenlijk goed voor ? :huh: Reageren
Eclipse Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Daar staat vrij veel informatie in. De meeste informatie in dit bestand is namen van auto's en pedestrians. Reageren
Gino Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 maar ik had een politie auto geinstalleerd maar die default.ide was fout en toen had ik die van een andere politie auto gebruikt maar heel die auto flipte :blink: hoe komt dat dan ? Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 In de default.ide staan voor de auto's verschillende dingen opgegeven, zoals hoe de auto zich gedraagt, waar die verschijnt, en meer van dat soort dingen. Je kunt hier niet zomaar ongestraft in gaan wijzigen. Je moet je netjes houden aan de instrcuties die bij een MOD zitten, als je deze aan moet passen. Er kunnen inderdaad gekke dingen gebeuren als je hier fouten in maakt. Reageren
Gino Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 jah maar is wel dom ik had een police car gedownload en was de default.ide fout <_< dus probeerde ik maar een andere en keek wat er gebeurde <_< Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Dus er zat een nieuwe default.ide bij die politie auto die je gedownload had? Da's dan niet zo slim van degene die die mod gemaakt heeft, want als je zijn default.ide gebruikt en je hebt al andere mods die ook iets in de default.ide veranderd hadden, dan ben je die oude wijzigingen kwijt. Normaal gesproken als een mod een wijziging in de default.ide nodig heft, dan staat gewoon in de readme file, welke wijziging je moet doorvoeren. Reageren
Gino Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 neej de default.ide was fout Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Jouw eigen of die wie bij die mod zat?? Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 tja...... dan moet je eigenlijk gewoon die mod niet gebruiken. Mods waar dit soort fouten in zit, vertrouw ik normaal gesproken niet en gaan dus direct in de prullenbak Reageren
Gino Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 weet ik ik heb het ook meteen de site beheerder ge-emailt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.