peppie132 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 hallo allemaal, ik heb een vraag ik heb in google sketchup een jacuzi gemaakt en ben van plan bij me andere huizen ook nog een zwembad te plaatsen, en bij de amsterdam mod horen natuurlijk grachten. maar ik wil er graag water in maar hoe doe je dat?? gewoon met een water texture of op een andere manier?? weet iemand dat zet het hier graag. alvast bedankt. Reageren
ikt Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 hallo allemaal,ik heb een vraag ik heb in google sketchup een jacuzi gemaakt en ben van plan bij me andere huizen ook nog een zwembad te plaatsen, en bij de amsterdam mod horen natuurlijk grachten. maar ik wil er graag water in maar hoe doe je dat?? gewoon met een water texture of op een andere manier?? weet iemand dat zet het hier graag. alvast bedankt. Je kunt heeeeel precies met de water.dat bestand werken om echt water erin te plaatsen, maar textures kan ook. Als je echt wilt zwemmen moet je water.dat bewerken. Reageren
peppie132 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 hoe bedoel je water.dat want ik zou niet weten hoe ik dat open in google sketchup Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 hoe bedoel je water.dat want ik zou niet weten hoe ik dat open in google sketchup Water.dat kun je niet openen met Sketchup, je moet het openen met kladblok. Als je het bestand opent zul je een regel met wat cijfers aantreffen. Ik en waarschijnlijk de rest van alle modders zullen geen idee hebben wat ze er mee aan moeten. Daarbij is er nog een bestand in de data map te vinden met de naam water1.dat . In dit bestand staan ook alleen maar onbegrijpelijke nummers. Je zal dus waarschijnlijk niet echt water in je zwembad of gracht krijgen tenzij je de grachten en/of zwembaden op zeeniveau plaatst. Tenzij je ergens een programmaatje kunt vinden voor het aanpassen van de bestanden. Grtz RD Reageren
Beagle Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Het zullen waarschijnlijk 2 coordinaten zijn: X en Y, en dan nog het waterniveau. Misschien zelf wat onderzoek doen, beetje experimenteren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.