Jump to content

Tijdens gta 4 spelen zwart beeld en beeldscherm krijgt geen signal meer


mclaren007

Recommended Posts

Hallo,

Als ik GTA 4 speel maak niet uit waar eigelijk maar altijd binnen een half uur dan krijg ik uit het niets een zwart beeld en mijn beeldscherm krijgt een signal meer en het enige wat ik kan doen ik een restart weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

En het spel loopt altijd lekker tussen de 40 en 50 fps

Specs,

CPU: AMD Phenom || 940

RAM: 4GB DDR2 1066

VGA: 3870 x2

Moederbord: Gigabyte GA-MA790FX-DS5

Bewerkt: door mclaren007
Link to comment
Delen op andere websites

kerel, die staat er in.

Upgrade eerst even je videokaart drivers, deze kunnen de oorzaak zijn, dat de display driver crasht(iets wat bij mij regelmatig voor komt)

Ik heb de nieuwste drivers al catalyst 9.7.

En van dat te heet worden weet ik niet zeker want ik ben nu crysis nu al zeker 45 min aan het spelen en er is niks aan de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

download ff een tool als bijvoorbeeld SIW, daar kan je alle info mee opzoeken, ook de temperaturen.

Ik weet zeker dat hij niet te warm word, want dan zou de pc zich uitschakelen.

Ga eventueel, terug naar oudere drivers, 8.12 ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

download ff een tool als bijvoorbeeld SIW, daar kan je alle info mee opzoeken, ook de temperaturen.

Ik weet zeker dat hij niet te warm word, want dan zou de pc zich uitschakelen.

Ga eventueel, terug naar oudere drivers, 8.12 ofzo.

Ik heb al een tooltje om temeraturen te meten, Ik heb nu een uurtje crysis gespeelt en mijn Cpu werd max 54 graden. Het lijkt miss wel veel maar ik woon op Curacao daar is het zoiezo al 34 graden nu.

Maar ik ga even die SIW downloaden en dan nog wat oudere drivers downloaden.

Maar het kan niet aan mijn cpu liggen of videokaart?

Link to comment
Delen op andere websites

kijk ook ff naar de videokaart temperaturen, die kunnen zomaar hoog zijn.

Hier was het vandaag anders ook niet koud :puh:

Allebij de gpu's worden rond de 60 graden. Dan kunnen ze toch wel hebben? Maar als de videokaart te warm word dan gaat ie toch niet in 1 keer uit krijg je dan niet van die vage dingen in het beeld enzo en dan loopt ie vast?

Bij mij loopt alles perfect en dan uit het niets krijg ik zwart beeld en met monitor heeft geen signal en het enige wat ik kan doen is restart. En ik heb ook nog een pc staan met een normale 3870 en die had ik even in mijn pc gedaan en precies hetzelfde probleem, Maar ik ben bezig met andere drivers

Bewerkt: door mclaren007
Link to comment
Delen op andere websites

Nauw ik heb gister avond weer gta gespeelt maar deze keer in de airco, En toen bleeft ie het wel doen.

Dus ik denk dat mijn videokaart te warm word, Dus ik zal de settings wel wat lager zetten en de fan wat hoger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...