NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) V1 V2 V1 voor de 2e keer Rates & Tips zijn welkom. Bewerkt: 6 augustus 2009 door NickOwnage Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Wtf? Je hebt gewoon een effect over een standaard wallpaper heen geflikkerd... (volgens mij 'Glowing Edges' uit Paint Shop Pro ) Eigenlijk moet ik dit niet zeggen maar: Hoe durf je rates en tips te vragen... Tip: Een 'Photoshop' werkje wordt pas interessant als je meer hebt gedaan dan klik-klik-klaar Bewerkt: 6 augustus 2009 door Bellic Reageren
ArticLight Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Daarbij is het ook nog eens awesome FACE. Reageren
Wienish Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Kun je je naam niet nog een keer terugzetten naar NickFailage? Omg, ik vind dit echt wazig en waardeloos voor photoshop ;l Die lijntjes kan ik nog trekken met men paint.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Wtf? Je hebt gewoon een effect over een standaard wallpaper heen geflikkerd... (volgens mij 'Glowing Edges' uit Paint Shop Pro )Eigenlijk moet ik dit niet zeggen maar: Hoe durf je rates en tips te vragen... Tip: Een 'Photoshop' werkje wordt pas interessant als je meer hebt gedaan dan klik-klik-klaar Jammer het waren toch meer dan 20 klikjes. Kun je je naam niet nog een keer terugzetten naar NickFailage?Omg, ik vind dit echt wazig en waardeloos voor photoshop ;l Die lijntjes kan ik nog trekken met men paint.. Jammer, wil niet. Ik was eerst al NickOwnage, toen NickFailage, toen weer NickOwnage. Dus kan niet meer. Reageren
.Senne Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik heb het net even snel zelf geprobeerd, en het is inderdaad niets dan een wallpaper met glowing edges effect. Ik kwam op precies hetzelfde resultaat uit, afgezien van wat minder 'sneeuw' in de lucht. Reageren
Wienish Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik heb het net even snel zelf geprobeerd, en het is inderdaad niets dan een wallpaper met glowing edges effect. Ik kwam op precies hetzelfde resultaat uit, afgezien van wat minder 'sneeuw' in de lucht. Ik denk dat daar die andere 15 klikjes in gezeten hebben XD Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Wtf? Je hebt gewoon een effect over een standaard wallpaper heen geflikkerd... (volgens mij 'Glowing Edges' uit Paint Shop Pro )Eigenlijk moet ik dit niet zeggen maar: Hoe durf je rates en tips te vragen... Tip: Een 'Photoshop' werkje wordt pas interessant als je meer hebt gedaan dan klik-klik-klaar Jammer het waren toch meer dan 20 klikjes. Ha - ha ennuh... oh ja... ha Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Ok, het is niet goed. Ik begin opnieuw. Edit: De stipjes komen door de Neonnachten ik doe hem nu zonder. Bewerkt: 6 augustus 2009 door NickOwnage Reageren
ArticLight Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ok, het is niet goed. Ik begin opnieuw. Ik ben benieuwd welk effect het dit keer wordt. Reageren
Wienish Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) ook Hi5 Bellic Jezus christus, die V2.. Die is bruuut jonge! met die ribbeltjes Ow wacht, dit is niet het alter-ego topic he? Naja, dan doe ik 't vrij simpel. Een tijdje geleden zei CrackerzElite iets wat ik jou ook wil vertellen, maar dan anders. Ga tuts volgen. Ik doe 't zo Ga tutorials volgen en wat meer knopjes gebruiken. Voordat ik het vergeet: Alsjeblieft. @ hierboven: waarschijnlijk een betere. Voor de volgende worden niet 20, maar 21 muisklikjes gebruikt Bewerkt: 6 augustus 2009 door Wienish Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik vind dit effect wel mooi Reageren
Wienish Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik vind dit effect wel mooi En ik blijf het crap vinden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Hij staat erop, nu brand de hel los. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik vind dit effect wel mooi En ik blijf het crap vinden. Ik ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.