Silver-Blade Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Top Nick! Ga zo door! KUTGW! (laat me nog eens een keer lachen xD) Reageren
-Stan- Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 NickOwnage, Ik zou eerst even gaan oefenen en nog geen dingen er op zetten want volgensmij krijg je alleen maar negatieve reacties op je dingen. Reageren
.Senne Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Jongens, bedwing jezelf eens. Als je hier bent om uit te lachen ben je echt niet goed bezig hoor. Geef 'm liever tips en hulp. Zoek om te beginnen een goed fotoprogramma. Met een proggie uit 1998 kan je niet veel meer dan effecten, en tuts zal je er ook niet voor vinden. Zoek ergens Photoshop CS# en volg daarvoor tuts, je vindt er miljoenen all over the internet. Dan kan je veel mooiere dingen maken dan enkel een afbeelding met één effect over. Dan heb je brushes, blending options, effecten en veul meer. Dus probeer het ergens op de kop te tikken en leer daarmee werken. Bewerkt: 6 augustus 2009 door senneken Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 :::: I'm a dancahh! I'm a dancahh! *Danst als een weirdo* Tjappo's van Idols: Helaas Herman, zowel je eerste, als je laatste tentoonstelling ZUIGDE EZELBALLEN!!!!!, hierbij wil ik vertellen, je gaat niet door naar de volgende ronde. Wat ik hiermee bedoel te zeggen, fuck die shit, gewoon doorgaan ookal zeiken ze je af, je kan het Keep em rolling! En probeer eens een ander programma zoals ik in je andere topic vertelde En voor de mensen die telkens blijven zeiken: Your just so pathetic Trouwens, die laatste versie vind ik op een gekke manier wel wat hebben Je komt er wel meneertje, voor die laatste geef ik je een 6.5, omdat hij me toch wel aanspreekt ;p Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Bedankt mensen voor de leuke reacties. Ik ga weer bezig met photoshoppen. En Bellic fijne vakantie. Als jullie doorgaan over die kliks. Met al mijn sigs ben ik een uur bezig geweest. Ik heb gekeken welke IK het mooist vond en daaruit maak ik MIJN sig. En dan vraag ik wat jullie ervan vinden. Maar omdat jullie het schijnbaar zelf zo goed kunnen valt mijn topic in het niks en wordt ik helemaal afgekraakt. Hier kan ik overigens tegen en ik ga gewoon door. Maar als jullie niks zinnigs kunnen zeggen dan zoveel kliks. Dan is het niet alleen om mij af te kraken dan is het ook voor je postcount. Dus STFU want als jullie met dit programma werken zou ik jullie sigs wel is willen zien! Bewerkt: 7 augustus 2009 door NickOwnage Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Het is spijtig dat je een oud bewerkings programma gebruikt. Ik weet 100% zeker dat als je een photshop aanschaft dat je zo véél betere dingen kunt maken. Als is het maar dat je photoshop illigaal download. Maar wat kan je eigenlijk met dat bewerkings programma doen dat jij gebruikt? Alleen maar filters ofwat? Groetjes! Reageren
Think Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Je bent op de goede weg om de nieuwe photoshop-goeroe te worden Reageren
theCreditcard Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik vind mijn eerste sig nog mooier... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Het is spijtig dat je een oud bewerkings programma gebruikt.Ik weet 100% zeker dat als je een photshop aanschaft dat je zo véél betere dingen kunt maken. Als is het maar dat je photoshop illigaal download. Maar wat kan je eigenlijk met dat bewerkings programma doen dat jij gebruikt? Alleen maar filters ofwat? Groetjes! Bedankt. Aan zulke reacties heb ik meer. Je gebruikt het woord: "Moet!" niet dat is helemaal fijn. Edit: Mijn sig is gemaakt met Powerpoint!!! Bewerkt: 7 augustus 2009 door NickOwnage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.