Jump to content

Nieuwe processor in laptop?


MidnightMayhem

Recommended Posts

Waarom een pc kopen en al op voorhand aan overclocken denken? Koop dan direct een goede processor zonder risico te nemen.

Dat is net zoiets als dat je kebab gaat halen terwijl je ook gewoon brood kunt eten :7

ga eerst maar eens kijken wat overclocken is,voordat je uberhaupt onzin bgint te lullen erover.

Hij heeft wel een punt wesley, alleen ziet die niet in dat het voor anderen gewoon een hobby kan zijn, het overclocken.

Voor de rest kun je natuurlijk ook gewoon het beste halen en het alsnog overclocken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen is zo fanatiek als jou Limbolander. Ik ben waarschijnlijk dan ook de enige ter wereld met een Black Edition CPU die op stock speeds draait. :7

Gewoon doen ;) goed informeren via internet en aan de slag :) weten wat de veilige zone is en daar mee beginnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet best wel hoe het allemaal in elkaar steekt, alleen het is voor mij niet nodig. Voor wat ik op mijn PC doe is overclocken niet nodig. Die paar FPS die je ermee opschiet is voor mij niet te moeite waard om een nieuwe koeler te kopen en om hem op te krikken. Al mijn games lopen heel goed dus geef me 1 reden waarom ik zou moeten OC'en? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik leef niet voor de buitenwereld, maar gewoon voor mezelf. Als ik zo nodig de snelste processor zou willen hebben had ik natuurlijk geen Phenom II genomen, maar doorgespaart voor een i7 Extreme. :7 Misschien dat ik nog wel ergens een koeler vandaag ga plukken, en dan de snelheid opvoer naar 3.4 ofzo. Maar daar moet ik nog eens heel goed over nadenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...