Jump to content

Megadeth of Metallica

Megadeth of Metallica  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Welke band vinden jullie beter?

• Megadeth
      2
    • Metallica
      14

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dave Mustaine de zanger en gitarist van Megadeth kan Metallica's bloed wel drinken omdat hij in 1983 uit de band is gezet en er is altijd een strijd geweest tussen Megadeth en Metallica. De megadeth fans haten Metallica en andersom. Nu is mijn vraag: welke band jullie beter vinden? Ik vind de muziek van megadeth wel goed maar ik kies Metallica omdat ik ze toch beter vind.

Bewerkt: door StannieB12
Geplaatst:

nou,megadeth ken ik niet maar mettalica vind ik echt het slechte wat er in de geschiedenis heeft bestaan dus ik kies megadeth want sslechter dan mettalica kan niet vind ik :{

Geplaatst:

Ik vond het nogal close bij mekaar liggen,

maar ik heb uiteindelijk gekozen voor Metallica.

(Misschien meerdere groepen of wil je echt

alleen weten over deze 2 groepen?)

Geplaatst:
Ik vond het nogal close bij mekaar liggen,

maar ik heb uiteindelijk gekozen voor Metallica.

(Misschien meerdere groepen of wil je echt

alleen weten over deze 2 groepen?)

Same.

Er is wel degelijk goeie muziek van Megadeth, maar ze kunnen gewoon niet tippn aan Metallica.

Geplaatst:

Ik vind dat beide bands wel goede nummers hebben, maar ik ben van beide bands in ieder geval geen hardcore fan of iets dergelijks.

En @ the dudes die niet weten waar ze over praten: post gewoon niet als je óf deze muziek niet kan waarderen óf niet eens weet wat voor bands het zijn. :7

Geplaatst:
En @ the dudes die niet weten waar ze over praten: post gewoon niet als je óf deze muziek niet kan waarderen óf niet eens weet wat voor bands het zijn. :7

Inderdaad, ik kan ook wel in 2 van de 3 muziek topics posten dat ik het niks vind, maar daar heeft niemand wat aan natuurlijk.

Ik ken eigenlijk de hele band Megadeth niet. Alleen de naam al, mega dood. Metallica is gewoon goed, blijft vet en rocken nog steeds. Metallica roest niet. 8)

Geplaatst:

Inderdaad, ik kan ook wel in 2 van de 3 muziek topics posten dat ik het niks vind, maar daar heeft niemand wat aan natuurlijk.

Ik ken eigenlijk de hele band Megadeth niet. Alleen de naam al, mega dood. Metallica is gewoon goed, blijft vet en rocken nog steeds. Metallica roest niet. 8)

Dood in het Engels is Death niet Deth, Megadeth heeft geen vertaling :7 .

Geplaatst:

Dood in het Engels is Death niet Deth, Megadeth heeft geen vertaling :7 .

Het is net als Metallica alleen zit daar het woord Metal in, de muziekgenre van de band.

Geplaatst:

Ik vind Metallica beter omdat die gewoon de originele band zijn. Ook zijn de nummers van metallica gewoon net iets cooler. Megadeth is niet heel erg, maar Metallica is gewoon beter.

gewoon,

hugo

Geplaatst: (bewerkt)

Metallica, ik vind Metallica toch net iets beter dan Megadeth.

En de nummers van Metallica zijn beter dan die van Megadeth

Bewerkt: door Motley.Crue

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...