Jump to content

Megadeth of Metallica

Megadeth of Metallica  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Welke band vinden jullie beter?

• Megadeth
      2
    • Metallica
      14

Recommended Posts

Geplaatst:

Makkelijke keuze: Metallica. Ik ken Megadeth niet zo heel goed, al was het eerste bekende nummer van hun nieuwe album (dat er volgens mij aankomt) wel goed. Voor de rest ken ik alleen maar Peace Sells (van GTA VC). Van Metallica heb ik 4 cd's, allemaal uit de jaren '90. Ik begrijp niet waarom veel Metallicafans daar zo'n hekel aan hebben. Of ik begrijp het wel, vergeleken met wat voor muziek ze in de jaren '80 hadden.

Maar ik ben geen groot fan van Metallica.

Geplaatst:
Makkelijke keuze: Metallica. Ik ken Megadeth niet zo heel goed, al was het eerste bekende nummer van hun nieuwe album (dat er volgens mij aankomt) wel goed. Voor de rest ken ik alleen maar Peace Sells (van GTA VC). Van Metallica heb ik 4 cd's, allemaal uit de jaren '90. Ik begrijp niet waarom veel Metallicafans daar zo'n hekel aan hebben. Of ik begrijp het wel, vergeleken met wat voor muziek ze in de jaren '80 hadden.

Denk dat jij bedoelt dat veel mensen Metallica fans de CD (St.Anger) Bijvoorbeeld niet zo goed vinden als de CD's van 20 jaar terug .
Geplaatst:
Geen van beide. :t Allebei fucked up muziek.
Je hebt gelijk :tu:

Hou dan gewoon je kop.

Eerlijk gezegd heb ik heb ik nog nooit van Megadeth gehoord, Metallica luister ik af en toe nog wel 's na (ben geen hardcore fan, ik hou meer van Hardrock/Rock en Power Metal dan van Trash Metal :))

Net even wat naar geluisterd, kies toch maar voor Metallica!

Geplaatst:

Denk dat jij bedoelt dat veel mensen Metallica fans de CD (St.Anger) Bijvoorbeeld niet zo goed vinden als de CD's van 20 jaar terug .

Bij mij geldt dat in ieder geval niet. Ik vind hun nieuwe nummers beter dan de oude.

Geplaatst:

Bij mij geldt dat in ieder geval niet. Ik vind hun nieuwe nummers beter dan de oude.

Ik niet maar dat wil nog niet zeggen dat de oude nummers zuigen.

Geplaatst:

Ook, maar the Black Album, Load en ReLoad werden ook niet echt met gejuich ontvangen, of wel soms?

Geplaatst:

De Oude Metallica _O_

Megadeth is beter dan de Metallica van deze moment, maar de oude albums van Metallica (Ride the Lightning etc.) zijn gewoon top.

Geplaatst:

De oude albums zijn zeker top daar zijn ze veel ruiger ^_^

Toen was het nog echte trash metal terwijl het nu soms richting de hard rock gaat :7

Geplaatst:

Ook, maar the Black Album, Load en ReLoad werden ook niet echt met gejuich ontvangen, of wel soms?

Fuel viel bij mij wel in de smaak, maar ben ook niet helemaal 100% :puh: , je hebt wel gelijk, maar St.anger word toch beschouwd als de slechtste .
Geplaatst:

Ik luister af en toe Metallica, en dan The Day That Never Comes, geweldig nummer gewoon.

Megadeth heb ik nog nooit van gehoord.

Geplaatst:

Fuel viel bij mij wel in de smaak, maar ben ook niet helemaal 100% :puh: , je hebt wel gelijk, maar St.anger word toch beschouwd als de slechtste .

Misschien komt dat omdat Metallica toen een dieptepunt had. Ik dacht dat Re-Load het slechtste album was?!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...