Jump to content

snel rijk worden


gilled

Recommended Posts

Hallo, eerst en vooral wil ik zeggen dat gta4 echt een zalig spel is :puh:

Maar mijn vraag is: Is het mogelijk om zoals in gta san andreas naar een gok-kantoor te gaan of iets dergelijks waarmee je zo snel wat centen kan verdienen? Of mss zijn er andere manieren om snel rijk te worden.

Ik heb graag wat op reserve staan, daarmee...

Link to comment
Delen op andere websites

eu neen dat kan niet maar je kan wel missie"s doen dan krijg je gemakelijk 3000 euro of doe racen en al zoon dingen je moet er voor werken e :D jammer genoeg kan je niet gokken of mensen vervoeren met taxi bus enzo EDIT :trouwen welkom op het forum

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn al meerdere topics over(volgende keer even de zoekfunctie gebruiken :puh:), maar je bent hier pas net, dus ook gelijk welkom op het forum! :)

Anyway, wat heel goed werkt is gewoon missies en sidemissions doen(most wanted via de politiewagen-database enzo). Verder kun je geldtransport busjes gaan zoeken, deze zien er zo uit: De Securicar(WikiGTA is een handige site trouwens, voor als je 'm nog niet kende).

Als je deze busjes opblaast komt er dacht ik wel zo'n 1000 dollar uit vallen! Je krijgt er wel een wanted level door, maar toch...

Kan verder zo snel niet veel bedenken, ja gewoon mensen vermoorden en oppakken wat ze laten vallen, maar dat snap je zelf ook wel..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Na Stevie's Car Theft(als je hem hebt gedaan want hier kun je ook goed mee verdienen)

kun je Roman's Taxi-Cavalcade bellen en in de garage zetten,

in originele kleur levert dit 21.000$ op[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Als je aan het einde van je verhaal lijn zit kun je de 'deal' missies doen, daar verdien je ook veel geld mee.

@jardintje12: ff postcount +1 doen ofzo?

euu ik geef bevestiging op zijn vraag :D stopbord + 2

Bewerkt: door jardintje12
Link to comment
Delen op andere websites

Als je aan het einde van je verhaal lijn zit kun je de 'deal' missies doen, daar verdien je ook veel geld mee.

@jardintje12: ff postcount +1 doen ofzo?

euu ik geef bevestiging op zijn vraag :D stopbord + 2

haha gaan we weer lekker offtopic doen :Y

maar nu weer on-topic volgens mij is er niet veel meer waar je nog geld mee kunt verdeinen

want alles staat hier al

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...