lolerzzzzzzz Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) dan kan je de gemodde file, of regel terugzetten door de originele terug te kopieren of de regel uit de originele file halen. ok merci dude vroeg ja Bewerkt: 7 augustus 2009 door lolerzzzzzzz Reageren
lolerzzzzzzz Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) heb nu nog een probleem met het saven kan het niet uitleggen dus heb ik het gefilmd (hypercam2 ) gaat even niet (f$ck) ok gaat niet in filmpje maar heb het in bijlage (foto) info: ik wou dus handeling verranderen (zoals je al wist) met kladblok ging alles ok totdat ik probeerde handeling te saven dat lukte niet (zie foto's)ps als ik op opslaan duw dan zie ik dat scherm en als ik probeer af te sluiten dan krijg ik hetzelfde probleem dus wieet iemand hoe ik dit probleem moet oplosen Bewerkt: 7 augustus 2009 door lolerzzzzzzz Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 ten eerste klopt er niks van wat je hebt gedaan, hij heet nu handling.dat met nog eens als extensie .dat wat al niet klopt, ten tweede modificeer je de foute. verwijder die backups maar en kopieer de hele gta maar opnieuw, dus kopieer gewoon de folder Grand Theft Auto IV, die kan je in dezelfde folder kopieren, dna kan je latijd snel bij de backup. dan kan je kiezen tussen de kopie of de originele. Verder moet je ook alleen lezen op de folder uitzetten, doe dit door eigenschappen te slecteren van de folder en alleen lezen af te vinken. Reageren
lolerzzzzzzz Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 ten eerste klopt er niks van wat je hebt gedaan, hij heet nu handling.dat met nog eens als extensie .dat wat al niet klopt, ten tweede modificeer je de foute.verwijder die backups maar en kopieer de hele gta maar opnieuw, dus kopieer gewoon de folder Grand Theft Auto IV, die kan je in dezelfde folder kopieren, dna kan je latijd snel bij de backup. dan kan je kiezen tussen de kopie of de originele. Verder moet je ook alleen lezen op de folder uitzetten, doe dit door eigenschappen te slecteren van de folder en alleen lezen af te vinken. kijk dit is wat ik eerst doe(alleja waar ik terecht kom) Reageren
lolerzzzzzzz Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 dan kopieer ik de mod en plak ik hem in de handeling.dat Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 wat the **** heeft dat met alleen lezen afvinken te maken? Ik snap het nut niet vna die double post in ga naar waar je gta4 hebt geinstalleert, op het icoontje van gta4's folder de recthermuisknop klikken, kies dan eigenschappen en vink alleen lezen AF, druk dan op toepassen. Reageren
lolerzzzzzzz Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) wat the **** heeft dat met alleen lezen afvinken te maken? Ik snap het nut niet vna die double post inga naar waar je gta4 hebt geinstalleert, op het icoontje van gta4's folder de recthermuisknop klikken, kies dan eigenschappen en vink alleen lezen AF, druk dan op toepassen. ah srry verkeerd gelezen maar kom nog steeds dit uit Bewerkt: 7 augustus 2009 door lolerzzzzzzz Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 dan heb je eht neit juist gedaan, probeer eht eens opnieuw Reageren
lolerzzzzzzz Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 dan heb je eht neit juist gedaan, probeer eht eens opnieuw tis al de vierde keer kan je me anders eens tonen hoe jij het zou doen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 tonen nee, uitleggen, ja Ge naar de folder waar je gta4 hebt geinstalleert(waar ook die exe's in staan) ga dan 1 folder terug, en selecteer de folder van gta4, klik er met de rechter muisknop op en zorg dat het vinkje bij 'alleen lezen' weg is, dus dat het vakje leeg is, druk dan op 'toepassen' en dan op 'OK' Reageren
lolerzzzzzzz Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 tonen nee, uitleggen, ja Ge naar de folder waar je gta4 hebt geinstalleert(waar ook die exe's in staan) ga dan 1 folder terug, en selecteer de folder van gta4, klik er met de rechter muisknop op en zorg dat het vinkje bij 'alleen lezen' weg is, dus dat het vakje leeg is, druk dan op 'toepassen' en dan op 'OK' jaja maar hoe JIJ een drift mod zou instaleren? Reageren
lolerzzzzzzz Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 tonen nee, uitleggen, ja Ge naar de folder waar je gta4 hebt geinstalleert(waar ook die exe's in staan) ga dan 1 folder terug, en selecteer de folder van gta4, klik er met de rechter muisknop op en zorg dat het vinkje bij 'alleen lezen' weg is, dus dat het vakje leeg is, druk dan op 'toepassen' en dan op 'OK' jaja maar hoe JIJ een drift mod zou instaleren? alles wat je me nu geadviseerd heb heb ik correct gedaan. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 is je account wel administrator? Reageren
BloodyP Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 ja je moet gewoon op handling.bat klikken, dan die mods kopieren en dan op kruisje drukken, dan vraagt hij meteen of je het wilt op slaan (hier de mogelijkheden van de berichten die je dan krijgt): 1. als de computer vraagt om het over te schrijven, klik ja. 2. als je een schermpje krijgt moet je de huidige (dus NIET het bestandje met de mod om even wat duidelijker te maken) selecteren en klik op opslaan, vul GEEN naam in. als het niet lukt weet ik het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.