GwnHugo Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Welke artiesten zou jij graag bij elkaar willen in een band? Het gaat er hier niet alleen om dat de artiesten goed zijn, maar ook dat ze bij elkaar passen. Je mag ook mensen noemen die al dood zijn zoals Elvis of Michael Jackson. regels: 1. Geen offtopic reacties 2. Serieus reageren op wat de ander voor keus heeft. 3. Vermeld er ook bij waarom je voor de artiesten hebt gekozen. 4. Je mag geen bestaande band opnoemen [b]Zanger:[/b] [b]Gitarist 1:[/b] [b]Gitarist 2:[/b] (optioneel) [b]Bassist:[/b] [b]Drummer:[/b] mijn lijstje zanger: Dave matthews gitarist 1: jimi hendrix gitarist 2: john frusciante bassist: Victor Wooten drummer: Carter Beauford Waarom? Ik vind dat alle artiesten heel goed muziek maken. Er zijn nog veel andere artiesten waarvan ik dat vind, maar die passen hier niet bij. Waarom ze zo goed bij elkaar passen: Dave matthews heeft getourd met Victor Wooten en heeft een cover van jimi hendrix gespeeld. John frusciante's grootste inspiratie is jimi hendrix. Carter Beauford heeft zit samen met Dave Mattews in de Dave Mattews band. Ook speelt is hij een goede vriend van Victor wooten en spelen ze regelmatig samen. Dave matthews heeft ook een aantal nummers die sterk lijken op john frusciante's soloalbum. Daarom vind ik deze artiesten zo goed bij elkaar passen. gewoon, hugo Bewerkt: 24 oktober 2009 door Jowx Lijstje toegevoegd als code (Jowx) Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Zanger: Roger Daltrey Solo Gitarist: Jimi Hendrix Rhythm Gitarist: Keith Richards Bassist: John Entwistle Drummer: Charlie Watts De reden: Allemaal toppers, ook denk ik dat ze muzikaal best dicht bij elkaar liggen. Reageren
haai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 John Lennon: Gitaar, zang Paul McCartney: Basgitaar, zang George Harrison: Gitaar, zang Ringo Starr: Drums, zang Ik denk dat zo'n band wel iets van 1 miljard platen kan verkopen Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) @hierboven: Dat zijn gewoon alle Beatles Zanger, Gitarist (Rhythm) : Matt Tuck Gitarist (Lead) : Kirk Hammett Bassist: Nikki Sixx Drummer: Lars Ulrich Ik vind dit top artiesten uit de metal, en ik denk dat ze samen wel goed zouden klinken Bewerkt: 7 augustus 2009 door Motley.Crue Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik zal even erbij zetten dat je geen bestaande band mag opnoemen. Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Zanger: Chester Bennington Gitarist 1: Kevin 'Noodles' Wasserman Gitarist 2: Ian D'Sa Bassist: Michael Peter Balzary (Flea) Drummer: Lars Ulrich Ben benieuwd wat daar voor muziek uit zal voorkomen. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Zanger: Chester BenningtonGitarist 1: Kevin 'Noodles' Wasserman Gitarist 2: Ian D'Sa Bassist: Michael Peter Balzary (Flea) Drummer: Lars Ulrich Ben benieuwd wat daar voor muziek uit zal voorkomen. sorry dat ik het zeg, maar ik vind hun stijlen niet echt bij elkaar passen Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Mijn ultieme band? Zanger: Mark Knopfler Gitarist 1: Joe Satriani Gitarist 2: Jimi Hendrix Bassist: John Entwistle Drummer: Keith Moon Stuk voor stuk geweldige artiesten. Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Zanger: Chester BenningtonGitarist 1: Kevin 'Noodles' Wasserman Gitarist 2: Ian D'Sa Bassist: Michael Peter Balzary (Flea) Drummer: Lars Ulrich Ben benieuwd wat daar voor muziek uit zal voorkomen. sorry dat ik het zeg, maar ik vind hun stijlen niet echt bij elkaar passen Vind ik ook, daarom ben ik zo benieuwd wat er uit voort komt. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Zanger: Chester BenningtonGitarist 1: Kevin 'Noodles' Wasserman Gitarist 2: Ian D'Sa Bassist: Michael Peter Balzary (Flea) Drummer: Lars Ulrich Ben benieuwd wat daar voor muziek uit zal voorkomen. sorry dat ik het zeg, maar ik vind hun stijlen niet echt bij elkaar passen Vind ik ook, daarom ben ik zo benieuwd wat er uit voort komt. ow zo, ik snap het Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Mijn lijstje zou zijn: zanger: Ozzy Osbourne gitarist 1: Jimi Hendrix gitarist 2: Slash bassist: Steve Harris drummer: Lars Ulrich Reageren
hippiebus Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 zanger: Eric Dover (Slash's Snakepit) gitarist 1: Jimi Hendrix (The Jimi Hendrix Experience) gitarist 2: Slash (GNR, Velvet Revolver, Slash's Snakepit) bassist: Flea (RHCP) drummer: Mitch Mitchell (The Jimi Hendrix Experience) Waarom: Eric kan echt vet rock en blues zingen, dat past bij Jimi en Slash. hij heeft ook bij slash in de band gezeten, En Flea speelt samen met John Frusciante, die een groot fan van Hendrix is. En Dan Mitch op de drums, heeft bij Hendrix in de band gezeten, en heeft niet al te uitbundige drumpartijen. En als hij dat wel was had je veel te veel solo-artiesten, en dat past niet echt denk ik. Reageren
Mevin Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Zanger: Jeff Tweedy (Wilco) Gitarist 1: Angus Young (AC/DC) Gitarist 2: Guy Berryman (Coldplay) Bassist: Flea (Red Hot Chili Peppers) Drummer: Chad Smith (Chickenfoot) Ik weet niet of het echt goed zal gaan klinken, maar het zou natuurlijk wel stoer zijn. Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Een lijstje voor in de hoofdpost: [b]Zanger:[/b] [b]Gitarist 1:[/b] [b]Gitarist 2:[/b] (optioneel) [b]Bassist:[/b] [b]Drummer:[/b] Zanger: Anthony Kiedis Gitarist 1: The Edge Bassist: Steve Harris Drummer: Larry Mullen jr Reageren
Jowx Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Een lijstje voor in de hoofdpost: ... Goed idee, ik heb hem er gelijk bij gezet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.