junal Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) hallo allemaal ik heb laatst nog gta 4 gedownload maar hij gaat te sloom bij mij en ik heb systeemeisen gekeken en er is niks fout denk ik ik heb 512 mb vid kaart alles maar ik heb 2,0 ghz en ik weet niet of dat het probleem is maar ik heb ook 800 mhz en die 2 problemen twijfel ik mee maar ik heb san andreas gedownload en die deed het perfect en ook nog met modding deed die perfect maar ik wil gta4 graag spelen en als iemand weet waarom die sloom gaat geef me paar tips of voeg me toe op msn junal_master (at) hotmail DOT com doei allemaal :cya: Bewerkt: 7 augustus 2009 door junal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 koop het spel legaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
junal Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 koop het spel legaal dan werkt die niet beter denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 ik mag je verder niet helpen, tenzij je het spel legaal koopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
junal Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 ik mag je verder niet helpen, tenzij je het spel legaal koopt oke leuk met je gechat te hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.