Jump to content

Boten


paul007

Recommended Posts

Hey ik heb een beetje een vage vraag, ik ben bang dat hij al een keer is gevraagd maar ik kon niks vinden met de zoekfunctie.

Als je met een boot vaart, dan kun je toch met de linker analoge joystick een soort van omhoog en omlaag sturen? Net als het stijgeren van een motor? Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? Want ik heb er wel is mee zitten klooien maar ik vaar er alleen maar langzamer door...

Alvast bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan inderdaad, dat heet 'trimmen'. Je kunt er sneller door varen, als je het een beetje onder de knie hebt. Zelf vaar ik niet zo vaak, dus ik kan je niet echt leren hoe je dat moet doen, maar ik weet wel een leuke glitch over dit onderwerp. Ik zat laatst te klooien met een Dinghy, en als je tegen de golven invaart, kun je die bijna achterover laten gaan. Je kan het gewoon verticaal in het water zetten. Zodra je dan verticaal staat, moet je meteen voorover leunen, dan hapt de neus helemaal in het water. Dit is een glitch of een bug ofzo, want in RL kan dit nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral handig te gebruiken wanneer je in een Race over bepaalde jumps heen moet. Dankzij het trimmen kan je je boot levelen (horizontaal brengen) voordat je het water weer raakt. Dit voorkomt dat je boot een snoekduik neemt en daardoor veel vaart verliest. :Y

Verder gebruik ik het zelden; alleen als je de golfslag mee hebt (van achteren, in de rug) is het handig om de neus ietwat op te tillen als je op een golf meeglijdt als het ware. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral handig te gebruiken wanneer je in een Race over bepaalde jumps heen moet. Dankzij het trimmen kan je je boot levelen (horizontaal brengen) voordat je het water weer raakt. Dit voorkomt dat je boot een snoekduik neemt en daardoor veel vaart verliest. :Y

Verder gebruik ik het zelden; alleen als je de golfslag mee hebt (van achteren, in de rug) is het handig om de neus ietwat op te tillen als je op een golf meeglijdt als het ware. ^_^

idd je moet kijken naar de golven je moet eigelijk op de golf landen enzo vaar je sneller anders als je in de golf terrecht komt rem je weer af

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan inderdaad, dat heet 'trimmen'. Je kunt er sneller door varen, als je het een beetje onder de knie hebt. Zelf vaar ik niet zo vaak, dus ik kan je niet echt leren hoe je dat moet doen, maar ik weet wel een leuke glitch over dit onderwerp. Ik zat laatst te klooien met een Dinghy, en als je tegen de golven invaart, kun je die bijna achterover laten gaan. Je kan het gewoon verticaal in het water zetten. Zodra je dan verticaal staat, moet je meteen voorover leunen, dan hapt de neus helemaal in het water. Dit is een glitch of een bug ofzo, want in RL kan dit nooit.

Hoelang blijft ie dan verticaal in het water staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan inderdaad, dat heet 'trimmen'. Je kunt er sneller door varen, als je het een beetje onder de knie hebt. Zelf vaar ik niet zo vaak, dus ik kan je niet echt leren hoe je dat moet doen, maar ik weet wel een leuke glitch over dit onderwerp. Ik zat laatst te klooien met een Dinghy, en als je tegen de golven invaart, kun je die bijna achterover laten gaan. Je kan het gewoon verticaal in het water zetten. Zodra je dan verticaal staat, moet je meteen voorover leunen, dan hapt de neus helemaal in het water. Dit is een glitch of een bug ofzo, want in RL kan dit nooit.

Hoelang blijft ie dan verticaal in het water staan?

Zolang dat jij dat aangeeft :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...