Twister24 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Hallo, Ik had een vraagje over Need For Speed: Most Wanted. Dat spel kent iedereen toch wel zo'n beetje?! Mijn premie staat nu op een - getal en dat vindt ik heel raar want dat heb ik nog nooit gezien/gehoord of wat dan ook. Ik heb een screen... Nou was mijn vraag, hoe kan ik dat weer terugzetten?! Ik denk dat ik nog heel veel moet racen! Groetjes Twist
MegaPilot Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Hoe de hel ben jij onder nul gegaan?
Twister24 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Hoe de hel ben jij onder nul gegaan? Dat is juist mijn vraag! Ik heb een of andere hack namelijk... Dan krijg je na elke politie achtervolging 999.999.999 premie punten, maar nu was het opeens min...
Revolution-Designer Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Hoe de hel ben jij onder nul gegaan? Dat is juist mijn vraag! Ik heb een of andere hack namelijk... Dan krijg je na elke politie achtervolging 999.999.999 premie punten, maar nu was het opeens min... Dan is het waarschijnlijk niet meer terug te draaien. Het is namelijk nogal logisch dat je nu in de min staat aangezien het spel niet rekent op 999.999.999 premie en daardoor ''in de war raakt''. Je zult dus een nieuw spel moeten starten, gelukkig zit je nog maar bij Blacklist 14 dus zoveel raak je niet kwijt.
myron.b Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 ik heb het spel zelf ook,mooi spel.al uitgespeeld. Maar om terug te komen op je vraag,ik denk dat het door die hack komt. Heb je al het spel opnieuw geïnstalleerd? Ik zag dat je bij Blacklist 14 was dus je bent niet veel kwijt. Misschien kun je je save bestand kopiëren,en als je het spel opnieuw geïnstalleerd hebt, het bestand er weer erin zetten.Als die het nog niet doet moet je het save bestand weer verwijderen uit de game.
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Een vraag beantwoorden van een topic uit 2009 waarvan de topicstarter ook nog eens gebanned is, is echt niet nodig. Laat dit in het vervolg.
Recommended Posts