Jump to content

Xbox live multiplayer vraag


tomdegroot

Recommended Posts

Hallo,

Ik speel sinds een paar week GTA IV online. Maar ik heb 1 probleem/vraag.

Als ik bijvoorbeeld 'race' doe, dan ben ik vaak maar in mijn eentje, soms komen er wel wat bij maar dat is erg minimaal. Is dit normaal of is dit een probleem bij mij alleen? En wat is de meest gespeelde mode?

Hopelijk hebben jullie hier een antwoord op :tu:

Groetjes,

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik speel sinds een paar week GTA IV online. Maar ik heb 1 probleem/vraag.

Als ik bijvoorbeeld 'race' doe, dan ben ik vaak maar in mijn eentje, soms komen er wel wat bij maar dat is erg minimaal. Is dit normaal of is dit een probleem bij mij alleen? En wat is de meest gespeelde mode?

Hopelijk hebben jullie hier een antwoord op :tu:

Groetjes,

Tom

Ten eerste welkom op het gta forum ;).

Ik race zelf niet zo vaak maar ik denk toch dat het meest gespeelde freemode in airport is.

Link to comment
Delen op andere websites

beslis jij dan wat je doet staat er kroontje naast jou naam zo ja =dan kan het zijn dat er niet veel mensen joinen je hoeft je niet druk te maken maar als er geen kroontje staat en je doet race en je bent bijna altyd alleen dan is dat minder normaal denk ik :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is je NAT type niet Open, maar Moderate of Strict. Dat beperkt (of verknalt volledig) je mogelijkheid om online te spelen met een gameconsole.

Om hier meer over te weten te komen, lees even deze tutorial. Ookal heeft de tutorial misschien niet hetzelfde type router als jij, door de tutorial goed te lezen kan je wel kijken of mijn conclusie hierboven misschien klopt, en leer je het één en ander over routers en de verschillende NAT types, waardoor je je probleem wel kan oplossen.

Mocht het probleem wel zeker veroorzaakt worden door je NAT type, de tutorial verwijst door op een gegeven moment naar een website die vol staat met routers, types en tutorials voor het succesvol mogelijk maken van online gaming.

Succes ermee! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...