Jump to content

party mode

jordib12

Recommended Posts

beste forumleden ik heb de zoek functie gebruikt maar ik vondt niks dus maak ik maar een nieuw onderwerp

waarvoor dient party mode eigelijk : het is toch zelfde al free mode als je privite slots op max zet kan er ook niemand bij alleen vrienden ja weet je hebt wapens en auto's en heli"s maar is er nog een andere reden waarom ze party mode gemaakt hebben

alvast bedankt

Delen op andere websites

beste forumleden ik heb de zoek functie gebruikt maar ik vondt niks dus maak ik maar een nieuw onderwerp

waarvoor dient party mode eigelijk : het is toch zelfde al free mode als je privite slots op max zet kan er ook niemand bij alleen vrienden ja weet je hebt wapens en auto's en heli"s maar is er nog een andere reden waarom ze party mode gemaakt hebben

alvast bedankt

Het is gewoon een prive free mode voor je vrienden

Delen op andere websites

En de belangrijkste informatie mist nog, dus die zal ik dan maar even posten: ^_^

Vanuit een Party Mode is het mogelijk om samen met de vrienden waarmee je in de Party Mode zit, een online RANKED Match te spelen tegen andere groepen.

De host van de Party Mode kan, éénmaal in het spel, met zijn GSM een Multiplayer Ranked speltype kiezen. Dan kom je als team in bijvoorbeeld een Team Deathmatch room, wachtend op andere teams die ook vanuit party mode spelen. Handig voor clans die wél ranked willen spelen tegen andere clans, dus. :Y

Delen op andere websites

En de belangrijkste informatie mist nog, dus die zal ik dan maar even posten: ^_^

Vanuit een Party Mode is het mogelijk om samen met de vrienden waarmee je in de Party Mode zit, een online RANKED Match te spelen tegen andere groepen.

De host van de Party Mode kan, éénmaal in het spel, met zijn GSM een Multiplayer Ranked speltype kiezen. Dan kom je als team in bijvoorbeeld een Team Deathmatch room, wachtend op andere teams die ook vanuit party mode spelen. Handig voor clans die wél ranked willen spelen tegen andere clans, dus. :Y

oja?! bedankt! :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...