Jump to content

jimi hendrix

Recommended Posts

Geplaatst:
De gitarist van Dragonforce is ook goed hoor :tu:

ik vind dat je jimi henrix niet echt kan vergelijken met dragonforce. Wat de gitarist van dragonforce doet is vooral heel snel spelen. Niet lastige akkoorden kort achter elkaar en met noten ertussen. Hij speelt gewoon heel anders gitaar.

Geplaatst:
Dat mag wel zo zijn, maar ik ken hem dus niet :puh:. En velen betekend niet dat hij officieel ook zo is he.

wtf, ik als ultieme gitaar-noob ken hem zelfs, waar heb jij je hele leven uitgehangen ? :bonk:

Geplaatst:

ik vind dat je jimi henrix niet echt kan vergelijken met dragonforce. Wat de gitarist van dragonforce doet is vooral heel snel spelen. Niet lastige akkoorden kort achter elkaar en met noten ertussen. Hij speelt gewoon heel anders gitaar.

Nee, maar als gitarist is hij wel goed, natuurlijk niet te vergelijken met Jimi Hendrix. Volgens mij kunne er niet veel dat naspelen.

BV_1993

Geplaatst:

Jimi Hendrix is niet zomaar een gitarist zoals de kerel van Dragonforce, als Hendrix er niet was geweest dan hadden we de muziek van vandaag de dag niet (ook al is het zo verschikkelijk). Hij bracht de elektrische gitaar op gang. Super gitarist en ook componist. Ikzelf ben meer een fan van Stevie Ray Vaugahn die ook flink wat covers van hem speelt :D.

Geplaatst:

Nee, maar als gitarist is hij wel goed, natuurlijk niet te vergelijken met Jimi Hendrix. Volgens mij kunne er niet veel dat naspelen.

BV_1993

Hendrix na spelen is niet het moeilijkste, muziek schrijven als Hendrix is het moeilijkste. En de Dragon Force gitaristen :7. Heb je het wel eens live gehoord i.p.v. op met effecten versnelde cd's?

Geplaatst:

BV_1993

Ik kom toch al aardig in de buurt van de snelheid van Dragonforce. Jimi Hendrix naspelen is daarentegen een 'stukkie' lastiger. Snel spelen is iets wat eigenlijk elke gitarist met een beetje oefening kan (neem dit niet te letterlijk, ik bedoel het bij wijze van spreken)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...