BV_1993 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 De gitarist van Dragonforce is ook goed hoor Reageren
GwnHugo Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 De gitarist van Dragonforce is ook goed hoor ik vind dat je jimi henrix niet echt kan vergelijken met dragonforce. Wat de gitarist van dragonforce doet is vooral heel snel spelen. Niet lastige akkoorden kort achter elkaar en met noten ertussen. Hij speelt gewoon heel anders gitaar. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Dat mag wel zo zijn, maar ik ken hem dus niet . En velen betekend niet dat hij officieel ook zo is he. wtf, ik als ultieme gitaar-noob ken hem zelfs, waar heb jij je hele leven uitgehangen ? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 ik kende jimi hendrix in groep 4 al Reageren
BV_1993 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 De gitarist van Dragonforce is ook goed hoor ik vind dat je jimi henrix niet echt kan vergelijken met dragonforce. Wat de gitarist van dragonforce doet is vooral heel snel spelen. Niet lastige akkoorden kort achter elkaar en met noten ertussen. Hij speelt gewoon heel anders gitaar. Nee, maar als gitarist is hij wel goed, natuurlijk niet te vergelijken met Jimi Hendrix. Volgens mij kunne er niet veel dat naspelen. BV_1993 Reageren
-Omar- Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Jimi Hendrix is niet zomaar een gitarist zoals de kerel van Dragonforce, als Hendrix er niet was geweest dan hadden we de muziek van vandaag de dag niet (ook al is het zo verschikkelijk). Hij bracht de elektrische gitaar op gang. Super gitarist en ook componist. Ikzelf ben meer een fan van Stevie Ray Vaugahn die ook flink wat covers van hem speelt . Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 De gitarist van Dragonforce is ook goed hoor ik vind dat je jimi henrix niet echt kan vergelijken met dragonforce. Wat de gitarist van dragonforce doet is vooral heel snel spelen. Niet lastige akkoorden kort achter elkaar en met noten ertussen. Hij speelt gewoon heel anders gitaar. Nee, maar als gitarist is hij wel goed, natuurlijk niet te vergelijken met Jimi Hendrix. Volgens mij kunne er niet veel dat naspelen. BV_1993 Hendrix na spelen is niet het moeilijkste, muziek schrijven als Hendrix is het moeilijkste. En de Dragon Force gitaristen . Heb je het wel eens live gehoord i.p.v. op met effecten versnelde cd's? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 En weer is hij uitgeroepen tot beste gitarist. klik Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Kunnen er hoofd letters in de topic titel en de hoofd post gezet worden? Dat verdient Jimi wel . Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 De gitarist van Dragonforce is ook goed hoor ik vind dat je jimi henrix niet echt kan vergelijken met dragonforce. Wat de gitarist van dragonforce doet is vooral heel snel spelen. Niet lastige akkoorden kort achter elkaar en met noten ertussen. Hij speelt gewoon heel anders gitaar. Nee, maar als gitarist is hij wel goed, natuurlijk niet te vergelijken met Jimi Hendrix. Volgens mij kunne er niet veel dat naspelen. BV_1993 Ik kom toch al aardig in de buurt van de snelheid van Dragonforce. Jimi Hendrix naspelen is daarentegen een 'stukkie' lastiger. Snel spelen is iets wat eigenlijk elke gitarist met een beetje oefening kan (neem dit niet te letterlijk, ik bedoel het bij wijze van spreken) Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 ik ben vernoemd naar jimi Hendrix dus ik heet Jimi ''Prachtig topic'' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.