Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Mogelijk met Cleo 3 Carspawner,FBI Truck zit niet in het spel, maar de SWAT Van '92 kan je stelen in 'End of The Line'(eerste deel).[/font] hoe kan ik die stelen in end of the line? gewoon als het spel zegt you need someting havey like the swat tank moet je iedereen vermoorden die erbij staat en hem dan stelen en naar een garage brengen Ja, want er staan er 2(sorry staat IN het gebouw), maar nee, je kan de muur kapot rijden en hem dan wegzetten. 1tje staat er op de 1ste etage in het gebouw dus die kan je eventueel ook nog meenemen. BTW: de S.W.A.T. die je gebruikt om de muur mee door te beuken is BP FP DP EP Tommy hoe ga jij ooit die SWAT op het eerste verdiep meenemen??? Bugje had ik: Ik pakte de S.W.A.T ip de 1ste Etage en reed tegen een muurtje en toen spawnde ik op het dak. Ik reed eraf en zette hem in mijn garage. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Bugje had ik:Ik pakte de S.W.A.T ip de 1ste Etage en reed tegen een muurtje en toen spawnde ik op het dak. Ik reed eraf en zette hem in mijn garage. Gelukje, maar aangezien niet iedereen dit heeft(ik dus ) is dit niet helemaal 'betrouwbaar'. Reageren
Noviozone Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 hallo ik heb een klein vraagje ik heb de hulp boek van gta san andreas daarin staat dat er een FBI truck en een SWAT tank is ik wil ze graag in mijn garage hebben maar ik weet niet waar ik ze kan vinden weet iemand hoe ik eraan kan komen als je het weet aub zeg het me als je het zou weten zeg dan duidelijk hoe of waar ik ze kan vinden mvg zwartebeer20 ik hoop snel antwoord te krijgen Je kunt ook in het bestandje cargr wat je vind in de data map (als je in de GTA SA map bent met Windows verkenner o.i.d) aangeven dat de swatvan gereden moet worden door een bepaalde doelgroep. Het is 1 minuut werk en zeer effectief want je treft ze dan ingame aan! Elders in dit forum staat een tutorial hoe je het bestand dient aan te passen. Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 hallo ik heb een klein vraagje ik heb de hulp boek van gta san andreas daarin staat dat er een FBI truck en een SWAT tank is ik wil ze graag in mijn garage hebben maar ik weet niet waar ik ze kan vinden weet iemand hoe ik eraan kan komen als je het weet aub zeg het me als je het zou weten zeg dan duidelijk hoe of waar ik ze kan vinden mvg zwartebeer20 ik hoop snel antwoord te krijgen Je kunt ook in het bestandje cargr wat je vind in de data map (als je in de GTA SA map bent met Windows verkenner o.i.d) aangeven dat de swatvan gereden moet worden door een bepaalde doelgroep. Het is 1 minuut werk en zeer effectief want je treft ze dan ingame aan! Elders in dit forum staat een tutorial hoe je het bestand dient aan te passen. OK en waar kan je die tutorial vinden Noviozone?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.