propje400 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Hoi, wat moet ik scripten als ik bv wil, /NL /EN op het begin, zodat alles in NL of EN is, en wat moet ik dan allemaal verandere alvast bedankt! Reageren
Erryn Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Hoi, wat moet ik scripten als ik bv wil, /NL /EN op het begin, zodat alles in NL of EN is, en wat moet ik dan allemaal verandere alvast bedankt! All je text commando's zouden dan zo moeten ( vb met sandra's account systeem ) als je /NL tikt word taal[playerid] == 0 naar taal[playerid] == 1 gebracht als je /EN tikt word taal[playerid] == 0 naar taal[playerid] == 2 gebracht /// je commando bijvoorbeeld /help { if( taal[playerid] == 1)// nederlands { SendClientmessage(playerid, KLEUR, " typ /help voor meer help over commandos en andere dingen"); return 1; } if( taal[playerid] == 2)// engels { SendClientmessage(playerid, KLEUR, " Typ /help for more help about commando's and other things"); return 1; } Reageren
Crusher!! Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 zo heb ik het door me hele GM dus misschien komt mijn menu je ook wel van pas. new Taal[playerid]; new Menu:Language; //'''''''''''''''''' language = CreateMenu("_______", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0); SetMenuColumnHeader(language,0,"Change your language to"); AddMenuItem(language, 0, "English"); AddMenuItem(language, 0, "Dutch"); AddMenuItem(language, 0, "Close Menu"); //'''''''''''''''''' if (strcmp("/language", cmdtext, true, 10) == 0) { if (DM[playerid] == 1) return SendDeathmatchMessage(playerid); if (DM[playerid] == 0) { SendCommandText(playerid, "language"); TogglePlayerControllable(playerid,0); ShowMenuForPlayer(language,playerid); } return 1; }' //'''''''''''''''''' new Menu:current; current = GetPlayerMenu(playerid); GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); if(current == language) { switch(row) { case 0:{ Taal[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,COLOR_BASIC,"You Language is changed to: English."); dini_IntSet(udb_encode(playername), "Taal", 0); TogglePlayerControllable(playerid,1); } case 1:{ Taal[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,COLOR_BASIC,"You Language is changed to: Dutch (Nederlands)"); dini_IntSet(udb_encode(playername), "Taal", 1); TogglePlayerControllable(playerid,1); } case 2:{ HideMenuForPlayer(language,playerid); TogglePlayerControllable(playerid,1); } } } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.