Jump to content

If the Price Is Right


Matt_TGR

Recommended Posts

Op die site vind je tevens een Walkthrough voor de missie ;).

Al wil ik je ook een goede raad geven. Het is uiteraart je eigen keuze welke Finale missies je wilt spelen, maar het is aanbevolen dat je Revenge kiest ;).[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Op die site vind je tevens een Walkthrough voor de missie ;).

Al wil ik je ook een goede raad geven. Het is uiteraart je eigen keuze welke Finale missies je wilt spelen, maar het is aanbevolen dat je Revenge kiest ;).

Het enige verschil is toch de moord op Roman/naam kwijt :7 ?[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Op die site vind je tevens een Walkthrough voor de missie ;).

Al wil ik je ook een goede raad geven. Het is uiteraart je eigen keuze welke Finale missies je wilt spelen, maar het is aanbevolen dat je Revenge kiest ;).[/font]

Het enige verschil is toch de moord op Roman/naam kwijt :7 ?[/font]

bij revenge word kate gedood

bij deal word roman gedood en wil kate je nooit meer zien.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan hier veel te ver offtopic, en als de topicstarter niet om raad vraagt naar wat hij best kiest, geef dat dan ook niet, misschien wil hij dat zelf helemaal niet weten. Daarom heb ik in alle posts spoilers toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan hier veel te ver offtopic, en als de topicstarter niet om raad vraagt naar wat hij best kiest, geef dat dan ook niet, misschien wil hij dat zelf helemaal niet weten. Daarom heb ik in alle posts spoilers toegevoegd.

Geen probleem ^_^

Heb handleiding dus ben op alles voorbereid.

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan hier veel te ver offtopic, en als de topicstarter niet om raad vraagt naar wat hij best kiest, geef dat dan ook niet, misschien wil hij dat zelf helemaal niet weten. Daarom heb ik in alle posts spoilers toegevoegd.

Om de vraag van Matt_TGR dan te beantwoorden:

Het maakt niet uit of je nu voor "Revenge" of "Deal" kiest,

beide missies zullen je evenveel geld bezorgen (250.000$).

Maar elke missie zal dan weer een effect hebben op het einde van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het bedrag dat je in deze missie krijgt?

Ik lees overal dat het veel geld is?

je moet wraak nemen! dan blijft Roman leven en die blijft dan een vriend. Aan Kate heb je toch niks en dat geld heb je niet nodig. Waar wil je dat aan uitgeven? Kleding is makkelijk te krijgen. En de helft van de kleding is toch stom. Laat Roman leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het bedrag dat je in deze missie krijgt?

Ik lees overal dat het veel geld is?

je moet wraak nemen! dan blijft Roman leven en die blijft dan een vriend. Aan Kate heb je toch niks en dat geld heb je niet nodig. Waar wil je dat aan uitgeven? Kleding is makkelijk te krijgen. En de helft van de kleding is toch stom. Laat Roman leven.

Voor de rest is er nog één klein verschillentje, als je voor revenge kiest. Je mag en Dimitri en Jimmy neerknallen.

Eigenlijk is er aan deal geen enkel voordeel dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...