dynastus Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 The Bloodhound gang - The bad touchThe Bloodhound gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo. The Bloodhound gang - Fire water burn. 2 goede nummers maar slaan echt nergens op Foxtrot uniform Charlie kilo Gaat alleen maar over de penis in de vagina stoppen. Die andere 2 snap ik nogsteeds niks van Ik zie er toch echt 3... Reageren
theCreditcard Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 De Jeugd Van Tegenwoordig en TheLonelyIsland <3 Download hun laatste albums maar dan weet je wat ik bedoel. xD Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Whahaha. XD Bewerkt: 17 augustus 2009 door GTA Haas Reageren
GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 sommige mensen denken het gewoon Reageren
Wienish Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Chacaron van De nogwat Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ronald McDonald insanity Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling. "I Gotta Feeling, that tonight's gonna be a good night, that tonight's gonna be a good night, that tonight's gonna be a good night, that tonight's gonna be a good night, that tonight's gonna be a good night..." Zo kan ik ook wel muziek maken. Reageren
Mevin Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 The Bloodhound Gang - Reflections of Remoh Gaat over het album Once Fierce Beer Coaster Volgens mij zoiets als: Een keer een 'Beer Coaster' Gevreest ofzo Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling."I Gotta Feeling, that tonight's gonna be a good night, that tonight's gonna be a good night, that tonight's gonna be a good night, that tonight's gonna be a good night, that tonight's gonna be a good night..." Zo kan ik ook wel muziek maken. Heb ik hem met bloed, zweet en tranen naar jou verstuurd, ga je hem 'debiel' noemen >>> Door Flitskikker: Maar hij klinkt verder wel goed, behalve dat. <<< Door Flippie13: Ja maar... das 99% van het liedje Anyway: [ Bewerkt: 22 augustus 2009 door flippie13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.