Jump to content

In flash gaat het goed op internet niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik ben momenteel een website aan het maken voor mijn zus.

Alleen ik heb een probleem.

Als ik het flash filmpje op mijn comp afspeel is hij perfect en als ik hem op internet afspeel werkt hij voor geen meter.

Ligt dit aan de grootte van mijn filmpje?

.fla 7,2 MB groot

.swf 1,6 MB groot

Vriendelijke bedankt,

Jeroen.

PS. Als iemand mijn filmpje wil zien dan moet hij/zij maar even een PM sturen ;)

Geplaatst:

De grote van de swf is goed. Heb zelf ook wel eens wat swf's op internet gezet die veel groter waren. Misschien is het een optie om er een laadbalk (Preloader) in te zetten. Die zorgt ervoor dat alles in jou swf alvast wordt voor geladen. Op Google zijn wat dingetjes te vinden.

En verder: Wat is het probleem dat je ziet? Gebeurd er niks, krijg je wit scherm of doen een aantal dingen in je swf zelf het niet? Let erop als je de swf in een .html zet dat de link naar je swf klopt.

Geplaatst:

Dit probleem is al opgelost! Ik had al alle plaatjes en liedjes kleiner gemaakt en toen was mijn swf nog 650kb ofzo..

Dat had niets geholpen en toen had ik al het script weggehaald die variabelen naar php moest versturen en ontvangen en toen deed hij het wel weer goed!

Ik heb nu nog een probleem en wss is het hetzelfde oorzaak als het probleem hierboven:

Flash verstuurd geen variabelen naar PHP en kan dus zo ook niets ontvangen.

Als ik mijn site op een andere host zet werkt hij overigens wel, dus daar zal het zeker weten aan liggen.

Maar waarom werkt hij op mijn eigen host niet? (betaald)

Is het iets met chmod ofzo? want ik had alle bestanden al op chmod 777 gezet maar dat werkte niet.

Bedankt voor je antwoord en misschien weet je op mijn ander probleem ook nog wat? ;)

Vriendelijk bedankt,

Jeroen

Geplaatst: (bewerkt)

Ondersteunt die betaalde host wel php? Hoogstwaarschijnlijk wel, maar sommige ondersteunen dat niet. Als je het precies hetzelfde heb neergezet als je gratis host, dan zou je denk ik iets bij de instellingen moet kijken van je betaalde host. chmod 777 kan je proberen, maar hoeft niet altijd te werken met zoiets.

EDIT: Controleer je code in flash en php, misschien staat de link nog ingesteld via je gratis host. :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst: (bewerkt)
EDIT: Controleer je code in flash en php, misschien staat de link nog ingesteld via je gratis host. :puh:

Haha :puh: Waar zie je me voor aan! :D

Ik heb een link in mijn as3 staan en die is van mijn betaalde host

Als ik mijn php open in mijn browser werkt hij perfect.

Alleen het probleem is dat flash hem niet kan openen denk ik..

Script op mijn betaalde host is het zelfde als mijn gratis host.

Enig idee welke instelling verkeerd kan zijn?

Bewerkt: door Ophion

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...