Nas Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik ben pas weer opnieuw begonnen met SA op de ps2, en ik zit dus nog met weinig geld enz. Ik wil graag veel drugs dealers vermoorden omdat die vaak veel geld op zak hebben. Maar mijn vraag is, wie weet waar je ze het beste kunt vinden? Reageren
Doggi Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik ben pas weer opnieuw begonnen met SA op de ps2, en ik zit dus nog met weinig geld enz. Ik wil graag veel drugs dealers vermoorden omdat die vaak veel geld op zak hebben. Maar mijn vraag is, wie weet waar je ze het beste kunt vinden? bij de grove street Reageren
westsiderules Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Kan zijn,maar deze vind je amper voor de missie: Doberman. Na deze missie vind je er enorm veel. MAAR als je het spel net begint (als je op die fiets moet gaan) en niet op de fiets gaan maar gewoon rondloopt,kom je ook vele drug dealers tegen. De eerste moet je dan blijven slaan tot hij dood is, niet zo moeilijk. Tenminste als er geen flikken zijn. Als je nog meer wilt, dan moet je gewoon blijven zoeken. Om de minuut (de kans word alsmaar kleiner als je er meer vind en vermoord) vind je er nog een. Dan moet je dichter bij komen,zo snel mogelijk op zijn kop richten en dan zo snel mogelijk schieten. Enzo verder. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Kan zijn,maar deze vind je amper voor de missie: Doberman.Na deze missie vind je er enorm veel. MAAR als je het spel net begint (als je op die fiets moet gaan) en niet op de fiets gaan maar gewoon rondloopt,kom je ook vele drug dealers tegen. De eerste moet je dan blijven slaan tot hij dood is, niet zo moeilijk. Tenminste als er geen flikken zijn. Als je nog meer wilt, dan moet je gewoon blijven zoeken. Om de minuut (de kans word alsmaar kleiner als je er meer vind en vermoord) vind je er nog een. Dan moet je dichter bij komen,zo snel mogelijk op zijn kop richten en dan zo snel mogelijk schieten. Enzo verder. Verder in het spel vind je er gewoon veel in 'Los Flores', 'Gebied tegen de Docks(Willowfield)' en 'Jefferson'. Reageren
Dune Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Eigenlijk alle paarse en groene stukken waar je de gang wars hebt. De gele stukken weet ik niet precies maar dat zal ook wel. Die dealers hebben al gauw 2 ruggen op zak. Reageren
Doggi Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Die dealers hebben al gauw 2 ruggen op zak. 2 ruggen op zak?? wat bedoel je ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Die dealers hebben al gauw 2 ruggen op zak. 2 ruggen op zak?? wat bedoel je ? Een rug is een bepaald bedrag in de Nederlands volkstaal, hoeveel weet ik niet, Dune? Of iemand anders? Reageren
Dune Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Die dealers hebben al gauw 2 ruggen op zak. 2 ruggen op zak?? wat bedoel je ? Een rug is een bepaald bedrag in de Nederlands volkstaal, hoeveel weet ik niet, Dune? Of iemand anders? Een rug is €1000,- Wat ik dus bedoelde is dat die dealers al gauw €2000,- laten liggen als je ze dood maakt. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 overal in Los santos, teminste in de achterbuurten. jammer dat je op de ps2 doet ik heb een mod dan kun je wel drugs kopen van hem als je positief reageert want als je het koopt met die mod dan krijg je dat geld het dubbele terug bij je asset Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Eigenlijk kan je ze gewoon in elk gebied vinden waar een gang overheerst. Dus in elk Ballas territorium kan je ze gewoon vinden, niet als dezelfde ped. (er zijn er namelijk meerdere) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Eigenlijk kan je ze gewoon in elk gebied vinden waar een gang overheerst. Dus in elk Ballas territorium kan je ze gewoon vinden, niet als dezelfde ped. (er zijn er namelijk meerdere) Er zijn er 2 : eentje met een witte Hoody met zijn kap op, de andere heeft een zwart 'Tank' aan met een zwart 'mutsje' en een ketting. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.