T@rget Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Pff.. Alle berichten in het Computer Talking even bijlangs, or what? wat zit je nouw op mij te zeiken dan?Ennuh welk type MP3 speler heb je dan zoek ik wel even voor je op google EDIT Als je op die site van kraay het niet kan vinden wil ik je wel helpen! Bewerkt: 4 juni 2005 door T@rget Reageren
Arjen Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 wat zit je nouw op mij te zeiken dan?Ennuh welk type MP3 speler heb je dan zoek ik wel even voor je op google Ik zit op je te zeiken omdat je berichten geeft zonder informatie. Of topics met vragen zijn al opgelost en dan post jij nog even. Kraay heeft toch al een link voor Badman. Dan hoef jij dat niet meer te doen. <_< Reageren
Ewoud Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Hou het een beetje rustig Allebij Is het al gelukt badman? Anders moet je is naar de site gaan van je merk mp3 speler. Soms staan daar ook drivers. Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Exabyte bij die link van kraay snap ik niet zoveel van. Dus nog niet helemaal. Reageren
Ewoud Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Wat is de naam van je mp3 speler dus je merk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.