Jesperkaj Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Onderwerp: Eigen keus Soort design: Signature Size design: 450x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Het liefst zo snel mogelijk na je aanmelding Opmerking: Ik post de mijne na die van jou.
Jesperkaj Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand nog? Degene die meedoet, krijgt een heus +1 cadeau.
KJF Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Onderwerp: Eigen keusSoort design: Signature Size design: 450x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Het liefst zo snel mogelijk na je aanmelding Opmerking: Ik post de mijne na die van jou. Ik doe wel mee, hier is mijn inzending:
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Jesperkaj: KJF: Veel succes!
.NightFlower Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Jesperkaj, op zich nice outcome . De kleurencombinatie is prima , het past bij de render en is niet té licht of té donker. Je hebt veel effecten gebruikt, maar naar mijn mening iets te veel van het goede. De structuur had wel iets rustiger gemogen. Je hebt met de effecten de render bij de background proberen te betrekken, als inbleding. Alleen vind ik het resultaat niet zo goed uitgepakt. De effecten gaan dusdanig over de render heen, dat dit niet zo mooi meer staat. Met name de witte kleur over zijn shirt heen, dat is niet helemaal geslaagd. De plaatsing van de tekst is prima, alleen wat saai en standaard. Hier had wel maar aangedaan kunnen worden, ik vind het nu niet mooi aansluiten op de rest van het plaatje. KJF, strak design maar toch gaaf Ook hier zijn de kleuren prima gedaan, het sluit goed op elkaar aan. Ik weet niet of de render Sonic al zo was(?). Maar erg nice effect op iedere helft, de ene kant is wat strak en de andere kant doet wat ruiger aan met dat haar. Je hebt de rechter kant dan ook erg mooi in de achtergrond weten te verwerken. Tekst niets op aan te merken, niet te overweldigend, maar toch duidelijk zichtbaar en staat niet mis bij de rest van het plaatje. Kortom één mooi geheel, alles sluit prima op elkaar aan! Mijn stem gaat uit naar: KJF
KJF Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Willen er nog meer mensen stemmen?
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Jesperkaj: Een mooie signature. Achtergrond is mooi kleurrijk en je hebt gebruik gemaakt van verschillende effecten, alleen hadden de soort van "Vleugel-effect" boven zijn schouder weg gemogen. Tekst is prima neergezet, niet té opvallend maar rustig in de achtergrond verwerkt. Kleuren van de render passen verder goed bij het geheel. KJF: Je hebt een mooie afbeelding gekozen, alleen vindt ik het op een of andere manier niet helemaal af. Het effect linksonder (gezicht in rondje) snap ik niet helemaal. Begrijp dat het een extra effect is, maar ik vindt het storend overkomen. Als je naar de afbeelding zelf kijkt vindt ik de rechterzijde van z'n gezicht goed gelukt en vindt ik dus de bollen aan de linkerkant jammer. Tekst is voor de rest goed geplaatst. Stem: Jesperkaj
Jay; Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Vanwege enkele misverstanden is de verlenging die oorspronkelijk gevraagd werd, niet helemaal doorgekomen. Bij deze gaat het topic weer open en wordt de battle verlengt tot en met 22 augustus. Benut deze gelegenheid en laten we hopen dat we bij een winnaar uit kunnen komen.
TomHagen Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Maar de afbeelding van KJF is verwijderd, dus kunnen we niet stemmen. Of wel. Stem: Jesperkaj Er zit tenminste wat leuks in, die van KJF is alleen wat tekst, grijzig, totaal niet spannend.
Jay; Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Naar mijn weten heeft KJF een nette PB gekregen van zijn tegenstander met de mededeling dat zijn plaatje het niet deed. Het is aan een deelnemer zelf om hiervoor te zorgen. Dit is dus niet aan mij. Hoe dan ook; er is gestemd en met een winnaar als gevolg. Jesperkaj wint deze battle en kan daarmee aanschuiven binnen de ranking. KJF daarentegen, valt nu met één punt terug omdat hij de battle heeft verloren. Jesperkaj: +1 KJF: -1 Closed en updated.
Recommended Posts