triple_Y Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 yu de manne!!! ik hem gistere mijnen gta gedowngrade, en de n00bmode geïnstaleerd, gistere werkte da perfect, mor vandaag wouw k da opstarte, na de sponsors, just toen t eerste filmpke zou beginne blokeerde da en gaf da een fouterapport, k heb de n00bmode al verwijderd, mor nog altyd blyft dezelfste error kome, wa moet kik doen??? grtz, mr Y. Reageren
kesto Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 yu de manne!!!ik hem gistere mijnen gta gedowngrade, en de n00bmode geïnstaleerd, gistere werkte da perfect, mor vandaag wouw k da opstarte, na de sponsors, just toen t eerste filmpke zou beginne blokeerde da en gaf da een fouterapport, k heb de n00bmode al verwijderd, mor nog altyd blyft dezelfste error kome, wa moet kik doen??? grtz, mr Y. hey ik heb vandeweek ook en downgrade patch op mijn com gezet maar hij deet het meteen al niet. ik heb dus het zelfde probleemals jij. je zou kunnen probeeren terug te gaan in de tijdeen dag voor dat je hem er op zetten misschien helpt dat maar ben niet zeker voor mij wast al telaat. ik moetdus een andere manier zoeken. gr: kesto Reageren
triple_Y Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 hey ik heb vandeweek ook en downgrade patch op mijn com gezet maar hij deet het meteen al niet. ik heb dus het zelfde probleemals jij. je zou kunnen probeeren terug te gaan in de tijdeen dag voor dat je hem er op zetten misschien helpt dat maar ben niet zeker voor mij wast al telaat. ik moetdus een andere manier zoeken. gr: kesto aha, en hoe doede da?? zo trug gaan in den tijd?? Reageren
vice Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Je kan proberen om GTA_SA.SET te verwijderen (vind je bij mijn documenten). Daar worden gegevens opgeslagen die je spel het beste laten werken (dus ook instellingen denk ik die je opslaat). Normaalgezien als je dat bestandje verwijdert en je start GTA op, wordt het automatish weer aangemaakt. Misschien kan iemand dit bevestigen, maar ik ben wel voor 95% zeker dat het opnieuw wordt aangemaakt. Ik wil niet dat je probleem nog groter wordt door mij. Reageren
Doggi Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 IS OOK GEWOON TERUG DEINSTALEREN DIE GTA EN OPNIEUW INSTALEREN prob opgelost Reageren
kesto Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 hey ik heb vandeweek ook en downgrade patch op mijn com gezet maar hij deet het meteen al niet. ik heb dus het zelfde probleemals jij. je zou kunnen probeeren terug te gaan in de tijdeen dag voor dat je hem er op zetten misschien helpt dat maar ben niet zeker voor mij wast al telaat. ik moetdus een andere manier zoeken. gr: kesto aha, en hoe doede da?? zo trug gaan in den tijd?? dat is te doen via systeem herstel Reageren
kesto Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 IS OOK GEWOON TERUG DEINSTALEREN DIE GTA EN OPNIEUW INSTALEREN prob opgelost dat heb ik gebrobeert maar dat werkt niet. Reageren
Doggi Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 IS OOK GEWOON TERUG DEINSTALEREN DIE GTA EN OPNIEUW INSTALEREN prob opgelost dat heb ik gebrobeert maar dat werkt niet. dan nog maar 1 zin NIET MODDEN 5EN ZEKER NIET NOOBMODE (DAAR zijn al meer problemen meegeweest in het begin van het spel) Reageren
kesto Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 IS OOK GEWOON TERUG DEINSTALEREN DIE GTA EN OPNIEUW INSTALEREN prob opgelost dat heb ik gebrobeert maar dat werkt niet. dan nog maar 1 zin NIET MODDEN 5EN ZEKER NIET NOOBMODE (DAAR zijn al meer problemen meegeweest in het begin van het spel) de mijne komt van filefront.com maar ik denk nie dat het noobmode heet. maar hoe kan ik dat oplossen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 IS OOK GEWOON TERUG DEINSTALEREN DIE GTA EN OPNIEUW INSTALEREN prob opgelost dat heb ik gebrobeert maar dat werkt niet. dan nog maar 1 zin NIET MODDEN 5EN ZEKER NIET NOOBMODE (DAAR zijn al meer problemen meegeweest in het begin van het spel) serieus jij lult onzin, waarom zou je niet mogen modden? Verder verwijder gta_sa.set ff uit mijn documenten/GTA San Andreas User Files Reageren
kesto Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 IS OOK GEWOON TERUG DEINSTALEREN DIE GTA EN OPNIEUW INSTALEREN prob opgelost dat heb ik gebrobeert maar dat werkt niet. dan nog maar 1 zin NIET MODDEN 5EN ZEKER NIET NOOBMODE (DAAR zijn al meer problemen meegeweest in het begin van het spel) serieus jij lult onzin, waarom zou je niet mogen modden? Verder verwijder gta_sa.set ff uit mijn documenten/GTA San Andreas User Files heb ok gedaan en ik heb hem helemaal er af gehaalt maar niets Reageren
Velaro Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) heb ok gedaan en ik heb hem helemaal er af gehaalt maar niets Deïnstalleer voor je onderstaande dingen uitvoert San Andreas en kijk of er nog dingen achtergebleven zijn in de map. Verwijder die. Misschien zijn er namelijk nog bestanden van de mod achtergebleven. Dit kunnen we proberen op te lossen met CCleaner. Installeer het en start het op. Klik op Register en daarna op Scan naar problemen. Zorg nu dat alles aangevinkt staat (normaal is dit al zo) en druk nadat je een backup van het register hebt gemaakt op Herstel geselecteerde problemen. Installeer nu opnieuw SA. Als je opnieuw de Noobmod wilt download je deze GTA SA Downgrader Patch en voer je deze uit. Hierna installeer je de Noobmod. Ik hoop dit jouw probleem oplost! Veel succes! Bewerkt: 7 augustus 2009 door Velaro Reageren
kesto Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 heb ok gedaan en ik heb hem helemaal er af gehaalt maar niets Deïnstalleer voor je onderstaande dingen uitvoert San Andreas en kijk of er nog dingen achtergebleven zijn in de map. Verwijder die. Misschien zijn er namelijk nog bestanden van de mod achtergebleven. Dit kunnen we proberen op te lossen met CCleaner. Installeer het en start het op. Klik op Register en daarna op Scan naar problemen. Zorg nu dat alles aangevinkt staat (normaal is dit al zo) en druk nadat je een backup van het register hebt gemaakt op Herstel geselecteerde problemen. Installeer nu opnieuw SA. Als je opnieuw de Noobmod wilt download je deze GTA SA Downgrader Patch en voer je deze uit. Hierna installeer je de Noobmod. Ik hoop dit jouw probleem oplost! Veel succes! ik zal het probeeren. bedankt alvast Reageren
kesto Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 heb ok gedaan en ik heb hem helemaal er af gehaalt maar niets Deïnstalleer voor je onderstaande dingen uitvoert San Andreas en kijk of er nog dingen achtergebleven zijn in de map. Verwijder die. Misschien zijn er namelijk nog bestanden van de mod achtergebleven. Dit kunnen we proberen op te lossen met CCleaner. Installeer het en start het op. Klik op Register en daarna op Scan naar problemen. Zorg nu dat alles aangevinkt staat (normaal is dit al zo) en druk nadat je een backup van het register hebt gemaakt op Herstel geselecteerde problemen. Installeer nu opnieuw SA. Als je opnieuw de Noobmod wilt download je deze GTA SA Downgrader Patch en voer je deze uit. Hierna installeer je de Noobmod. Ik hoop dit jouw probleem oplost! Veel succes! ik zal het probeeren. bedankt alvast ik heb een ander probleem erbij hij wil niet deinstaleeren ik krijg meteen een melding dat setup.exe niet werkt!! wtf is dat voor gemekker Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 je moet ook eerst deinstalleren... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.