kesto Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 je moet ook eerst deinstalleren... hoe kan ik dat doen als hij niet wil MERDE!! Reageren
Velaro Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 je moet ook eerst deinstalleren... hoe kan ik dat doen als hij niet wil MERDE!! Probeer SA eens te deïnstalleren met Revo Uninstaller en voer daarna de dingen uit die je enkele posts hieronder kan vinden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 je moet ook eerst deinstalleren... hoe kan ik dat doen als hij niet wil MERDE!! je had ook zoals gezegt, eerst moeten deinstalleren en daarna pas ccleaner moeten gwbruiken. Reageren
kesto Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 je moet ook eerst deinstalleren... hoe kan ik dat doen als hij niet wil MERDE!! Probeer SA eens te deïnstalleren met Revo Uninstaller en voer daarna de dingen uit die je enkele posts hieronder kan vinden. ok ik kijken wat dat uithaalt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.