Jump to content

100% Savegame


The-Jackal

Recommended Posts

Versie Informatie



Welke versie Savegame kan ik downloaden?

Savegames komen voor in twee versies: V1 en V2, mits er geen modificaties zijn toegepast. Om er achter te komen welke versie savegame jij nodig hebt moet je even kijken in de map

Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script, klik daar met de rechtermuisknop op het bestand Script.IMG en selecteer 'Eigenschappen'. Kijk nu naar de grootte van dat bestand.

Is het bestand 568 Kb groot dan kan je alleen versie 1 savegames laden.

Is het bestand 562 Kb groot dan kan je alleen versie 2 savegames laden.

Nu weet je dus welke versie savegames jij nodig hebt.

Daarna ga je naar de SaveGame Download database, en download van jouw versie.

Daarna, pak je het bestand dat je gedownload hebt uit met WinRAR. Kijk in de uitgepakte map, en je ziet een bestand staan: GTASAsf*.b, waarvoor het sterretje voor een getal staat. Dat is het slot waarop je SaveGame staat. Deze kan je veranderen van 1 tot 8.

Dat bestandje zet je in de map GTA San Andreas User Files, die je vind in Mijn Documenten ;)

Wat ook een veelvoorkomend probleem is, is dat als je ingame gaat, dat je spel crashed, of dat je weer bij het begin begint. In dat geval heb je een SaveGame van de andere versie nodig :)

EDIT: Lol, even je post helemaal edited, zodat je aan de helft van mijn post niks meer hebt :7

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Summerbase, Typhoon en -Matthijs- hebben behoorlijk wat werk gestoken in het voltooien van de story-line voor beide versies. Voor beide versies staat bovenaan dit subforum twee topics gepinned, een apart topic is niet nodig. Daarnaast vind je daar een uitgebreide uitleg over het plaatsen van de savegames. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...