Wienish Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Allereerst @NickOwnage: Ook ik kan een rotzak zijn, dat sigmaken was een grap die net wat te serieus genomen werd Ten tweede @End of the Riot: Bedankt voor je hulpe, ondanks dat ik er niks mee heb gedaan Ten derde @Bellic: Bedankt voor 't geven van de uiteindelijke 3 renders. Naja, ongeveer een jaar geleden (augustus vorig jaar) postte ik mijn eerste Paintwerkstuk, een signature met Nico Bellic en Lollipop Lady (Lola) en op de achtergrond een brug die van Broker naar Algonquin ging. Hij was 501x150 pixels groot en daarbij ook nog eens 137kB, wat terecht reden voor verwijdering was, wat vorige week ook gebeurt is. Aangezien de sig er toch al een jaar stond, werd 't tijd voor een nieuwe signature. Aangezien Nick_Kerkwijk ook toe was aan een nieuwe sig, en ik en Nick vaak online met elkaar racen enzo, vonden we 't terecht het rijdersduo WNK Racing leven in te brengen. Vandaar dat er ook een signature is die ongeveer gelijk is aan de signature die ik jullie wil laten zien, die ik óók met Paint gemaakt heb uit 3 renders van Bellic. Ik heb in theorie niet veel meer gedaan dan de achtergrond van 't origineel van de linker auto weggehaalt, hetzelfde gedaan bij de rechterauto, de achtergrond heb ik een stukje uit weggeknipt en nog geresized (de auto's zijn btw ook geresized), en daar nog wat tekst op geplakt die ik ook eigenhandig heb bewerkt met witte en zwarte blokjes (en een zwarte rand), die een racevlag-achtig effect geven, of in ieder geval horen te geven. Om vragen te voorkomen: Nee, het is niet de bedoeling dat het lijkt of de auto's op de weg staan (anders zou dat alvast zwaar mislukt zijn). Genoeg gelult, hier is ie dan (tromgeroffel): Houd er bij de beoordeling rekening mee dat dit PAINT is, en geen PHOTOSHOP, en ik ook geen Photoshop ga downloaden omdat ik toch niet zo denderend vaak een signature maak. Rates + Tips altijd welkom De groeten van de Wienish. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Het lijkt net alsof de auto's zweven en ze zijn ook niet al te goed gerendeerd. Had het ook heel anders uit laten pakken met de tekst, want het is slecht leesbaar en je had een andere lettertype moeten gebruiken. Sorry, maar ik ga je geen cijfer geven. Ik hoop dat je genoeg aan mijn aanmerkingen hebt. Reageren
Wienish Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Het lijkt net alsof de auto's zweven en ze zijn ook niet al te goed gerendeerd. Had het ook heel anders uit laten pakken met de tekst, want het is slecht leesbaar en je had een andere lettertype moeten gebruiken.Sorry, maar ik ga je geen cijfer geven. Ik hoop dat je genoeg aan mijn aanmerkingen hebt. Bedoel je met gerendeerd uitgeknipt? Zoja, dan wens ik je veel succes om eens hetzelfde te doen met paint. En zoals ik al zei: Het is niet de bedoeling dat beide auto's op de weg moeten lijken te staan. De tekst kan ik je geen ongelijk in geven, hoewel ik er zelf niet veel last van heb (maar wie ben ik, ik heb 't zelf gemaakt).Het was eerst nog onduidelijker, die zwarte rand verbeterd het al ietsjes Reageren
.NightFlower Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik vind je signature zeker waardig om te dragen. Het is geen spectaculair plaatje geworden, maar de eenvoudigheid stoort niet. Daarbij fleurt de tekst en de auto's de boel toch op Alleen klein min puntje is dat de 2 auto's wat kartelig zijn als je goed kijkt, uitknippen kon nog wat nauwkeuriger (maargoed ik ben wat dat betreft alleen Photoshop gewend) De tekst heb je leuk gedaan, al heb ik het idee dat het race- vlag hokjes patroon iet wat klein en veel is. Misschien konden de hokjes wat groter? Ik weet niet of dat mooier staat, maar nu is het wat druk. De auto's zijn imo prima geplaatst, het zweef achtige effect heeft wel wat. Eigenlijk lijkt het meer alsof ze over iets heen zijn gereden waardoor ze een stukje de lucht in zijn gegaan. Maargoed zo te zien is het voor paint toch een aardig geslaagd werkje geworden Reageren
Wienish Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik vind je signature zeker waardig om te dragen. Het is geen spectaculair plaatje geworden, maar de eenvoudigheid stoort niet. Daarbij fleurt de tekst en de auto's de boel toch op Alleen klein min puntje is dat de 2 auto's wat kartelig zijn als je goed kijkt, uitknippen kon nog wat nauwkeuriger (maargoed ik ben wat dat betreft alleen Photoshop gewend) De tekst heb je leuk gedaan, al heb ik het idee dat het race- vlag hokjes patroon iet wat klein en veel is. Misschien konden de hokjes wat groter? Ik weet niet of dat mooier staat, maar nu is het wat druk. De auto's zijn imo prima geplaatst, het zweef achtige effect heeft wel wat. Eigenlijk lijkt het meer alsof ze over iets heen zijn gereden waardoor ze een stukje de lucht in zijn gegaan. Maargoed zo te zien is het voor paint toch een aardig geslaagd werkje geworden Dat van de hokjesgrootte twijfelde ik gister ook al heel even over. Momenteel is een zo'n volledig wit hokje 3x3 pixels. Ik zal eens kijken of 4x4 of 5x5 al een ander effect geeft Bedankt verder, en het kartelige komt door 't uitknippen (weet niet zo goed hoe ik 't moet noemen) en daarna 2x resizen Maar ik zal eens kijken wat voor een effect grotere hokjes geven Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Wat bedoel je hiermee? Allereerst @NickOwnage: Ook ik kan een rotzak zijn, dat sigmaken was een grap die net wat te serieus genomen werd Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Wat bedoel je hiermee? Allereerst @NickOwnage: Ook ik kan een rotzak zijn, dat sigmaken was een grap die net wat te serieus genomen werd Dat dat hele gedoe van dat jij een sig voor mij moest maken/bewerken een grote grap was @ .Nightflower: Ik heb me net even de 4x4-pixeldinges gemaakt. Ik hoop dat die al een beter effect geeft? Anders maak ik nog wel een 5x5 en desnoods een 6x6. Ik heb toch alles apart opgeslagen, in theorie kan ik alles veranderen nog. 5x5 pixel sig ook gemaakt (ja, de hokjes zijn weer groter): Bewerkt: 8 augustus 2009 door Wienish Reageren
.NightFlower Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 @ .Nightflower: Ik heb me net even de 4x4-pixeldinges gemaakt. Ik hoop dat die al een beter effect geeft? Anders maak ik nog wel een 5x5 en desnoods een 6x6. Ik heb toch alles apart opgeslagen, in theorie kan ik alles veranderen nog. Je kan het altijd proberen, om te kijken wat voor resultaat het geeft Maar ik vind dit wel aardig in de goede richting, het heeft nu toch wat meer weg van een racevlag. Alleen nu het allemaal wat vergroot is, zie je duidelijk dat sommige zwarte hokjes weliswaar aan elkaar geplakt zitten, klein min puntje dus Btw naar mijn mening zou het mooier staan als jou naam 'Wienish' naast 'WNK Racing' stond, zodat je de tekst mooi horizontaal naast elkaar hebt staan. Maar dat kan een punt van smaak zijn Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 @ .Nightflower: Ik heb me net even de 4x4-pixeldinges gemaakt. Ik hoop dat die al een beter effect geeft? Anders maak ik nog wel een 5x5 en desnoods een 6x6. Ik heb toch alles apart opgeslagen, in theorie kan ik alles veranderen nog. Je kan het altijd proberen, om te kijken wat voor resultaat het geeft Maar ik vind dit wel aardig in de goede richting, het heeft nu toch wat meer weg van een racevlag. Alleen nu het allemaal wat vergroot is, zie je duidelijk dat sommige zwarte hokjes weliswaar aan elkaar geplakt zitten, klein min puntje dus Btw naar mijn mening zou het mooier staan als jou naam 'Wienish' naast 'WNK Racing' stond, zodat je de tekst mooi horizontaal naast elkaar hebt staan. Maar dat kan een punt van smaak zijn Dat aan elkaar geplakte komt vooral door de zwarte rand Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Vindt dit 1 van je betere werken Wienish.. Ik vind dit heel knap gedaan omdat het met Paint gedaan is. En dat idee dat de auto's net van een schans springen en dat ze naast elkaar inde lucht hangen vind ik echt geweldig De lijnen langs de auto's vind ik ook knap gedaan, want het is echt niet makkelijk om zoiets te maken met alleen Paint De auto's passen ook goed bij de achtergrond, wat ik ook knap gedaan vind... Mijne cijfer is dan ook een 8.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.