Dr.Oppai Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 hallo ik heb een probleem,ik kan in nfs prostreet geen wheelies maken er was al een topic over en heb de manieren in dat topic geprobeert maar mn voorwielen blijven gewoon aan de grond! gaat het echt vanzelf als je bij de start gewoon optrekt of moet ik nog wat doen zoalks een knop in drukken ofzo? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Heel lichte auto met (te) veel PK's en dat moet lukken, geen knop voor nodig, je hebt ook goede achtervleugel nodig want dit helpt wat. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Heel lichte auto met (te) veel PK's en dat moet lukken,geen knop voor nodig, je hebt ook goede achtervleugel nodig want dit helpt wat. oke bedankt ik ga eens een lichte outo proberen.ik laat het wel merken of het is gelukt. edit@ik zat in een wheelie race dus had nog geen lichte outo maar heb hem toch gewonnen:iedere ronde ging ik snel naar de andere weghelft en dan komt dan auto die een wheelie aan het doen is tegen de achterkant en slaat dan ondersteboven doe dat 3x en je hebt toch gewonnen Bewerkt: 7 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Je moet zorgen dat hij snel schakelt, en nitro heeft. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Je moet zorgen dat hij snel schakelt, en nitro heeft. dat hij sneller schakelt moet zeker worden verandert bij tunen?maar hoe doe je dat dan want zo goed ben ik niet in het tunen Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 neem las auto bijvoorbeeld een Muscle car, zet alles op vermogen bij de setup en zet de achtervleugel op maximale neerwaardse druk. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) neem las auto bijvoorbeeld een Muscle car, zet alles op vermogen bij de setup en zet de achtervleugel op maximale neerwaardse druk. Dit moet lukken met eender welke redelijk sportief model(ik heb een Nissan 350Z en dit lukt(is wel onbestuurbaar maar het werkt , daarvoor een Zonda waar ik gewoon niks aan heb verandert buiten afstelling en achtervleugel. Bewerkt: 7 augustus 2009 door Hearv94 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik had Shelby GT 500 Gekocht en die kon na een flinke tuning een wheelie van 300 M rechtuit maken. Alleen hierboven hoe kom je aan een Zonda ? Vraag hoe kan ik Codes hergebruike ik heb de 10,000 Dollar al gedaan alleen kan hem niet nog een x doen want hij zegt dat je gebruikt code voor iets wat al beschikbaar is ofzo ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik had het grote geluk dat ik een 'Gratis Wagen' Kaart had, rechtstreeks een Zonda gekocht . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Ik had Shelby GT 500 Gekocht en die kon na een flinke tuning een wheelie van 300 M rechtuit maken. Alleen hierboven hoe kom je aan een Zonda ? Vraag hoe kan ik Codes hergebruike ik heb de 10,000 Dollar al gedaan alleen kan hem niet nog een x doen want hij zegt dat je gebruikt code voor iets wat al beschikbaar is ofzo ? een code kan je niet hergebruiken,kan maar een keer(slaat helemaal nergens op) en heb ik nog een vraag,ik ben nu tegen rio aan het driften,maar die baan is echt k*t en ik kan daar niet meer dan 2000 halen en hij haalt meer dan 3000 iemand tips? zoals wat voor wagen kan ik het best gebruiken enzo want nu gebruik ik een pontiac GTO. Bewerkt: 8 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
j0uk3 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Je meot een dodge charger nemen. Alles gewoon op het hoogste lvl tunen. dan spoiler 114 erop. En dan gewoon racen. en ik had altijd gewoon een volle wheelie (hele baan lang ) Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Je meot een dodge charger nemen.Alles gewoon op het hoogste lvl tunen. dan spoiler 114 erop. En dan gewoon racen. en ik had altijd gewoon een volle wheelie (hele baan lang ) weet je ook een oplossing voor die drift wedstrijd tegen Ryo?normaal kan ik best goed driften maar waar je tegen hem moet driften is echt een rot baan Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik had het grote geluk dat ik een 'Gratis Wagen' Kaart had, rechtstreeks een Zonda gekocht . Ik heb met de Gratis Wagen Kaart ook zo'n Zonda gehad. Het enige nadeel is dat al je hem weer verkoopt dat ie niet zo veel meer waard is. Ontopic: ik doe mijn Wheelies altijd met een Pontiac GTO met alle dingen op Niveau 4 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) Je meot een dodge charger nemen.Alles gewoon op het hoogste lvl tunen. dan spoiler 114 erop. En dan gewoon racen. en ik had altijd gewoon een volle wheelie (hele baan lang ) weet je ook een oplossing voor die drift wedstrijd tegen Ryo?normaal kan ik best goed driften maar waar je tegen hem moet driften is echt een rot baan Bedoel je die bij de Havens? ik heb daarvoor een Porsche Cayman of een Dodge Charger gebruikt. Werkt prima\ Oeps: Dubbelpost. Bewerkt: 11 augustus 2009 door Eddie Low Reageren
MrIndependent Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb nog nooit zo'n kaart gehad is er een grote kans dat je die krijgt of niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.