theCreditcard Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 103 frames, en een ongelofelijk priegelwerk. dit is de outcome. Hij kan wat sloom uitzien, heb ik gemerkt toen ik hem bekeek op mijn laptopje, met traag internet van KPN mobiel, maar op mijn andere PC doet hij het haarfijn. Hij herhaalt zich niet dus als je iets gemist hebt, even de pagina vernieuwen. Met 1,83 MB is hij aan de grote kant en kan ik hem dus niet als sig instellen, net als mijn andere werkje . In de hoop op een draagbare sig heb ik ook een .PNG versie gemaakt, met rand. Helaas is ook deze sig te groot. CnC please :$ Reageren
Wienish Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Nice Maar over je sig: Sla hem op als .TIFF. Ik weet zeker of gtaforum dat formaat ook echt ondersteund, dat moet ik zo uitvogelen. Ik heb 't zelfde gedaan met mijn sig, wat eerst .PNG was. als PNG was ie 134kB, als .TIFF is ie iets lichter van kleur geworden (Wat 'm er eigenljik niet veel lelijker op maakt aangezien je er niet veel van merkt) en toch nog maar 29kB groot. Je kan 'm ook opslaan als .JPG, maar ik denk dat er dan kwaliteit vanaf gaat bij een kleurrijke sig als de jouwe. Ik vind hem top, ik geef je dan ook een dikke 9 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Wow!! Echt heel erg vet! Hij is al als gewone sig cool, maar met beweging is hij nog mooier. Heel mooi felle kleuren enzo. Met de beweging erbij is hij al helemaal cool. Ik geef je een 10/10 en die heb je ook verdiend. Reageren
theCreditcard Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Nice Maar over je sig: Sla hem op als .TIFF. Ik weet zeker of gtaforum dat formaat ook echt ondersteund, dat moet ik zo uitvogelen. Ik heb 't zelfde gedaan met mijn sig, wat eerst .PNG was. als PNG was ie 134kB, als .TIFF is ie iets lichter van kleur geworden (Wat 'm er eigenljik niet veel lelijker op maakt aangezien je er niet veel van merkt) en toch nog maar 29kB groot. Je kan 'm ook opslaan als .JPG, maar ik denk dat er dan kwaliteit vanaf gaat bij een kleurrijke sig als de jouwe. Ik vind hem top, ik geef je dan ook een dikke 9 Bedankt voor de tip, ik ga gelijk uitproberen of hij als .TIFF wel past En volgens mij is .JPEG groter dan .PNG maar dat weet ik niet ckr, ik ga igg niks als .JPEG opslaan want dat vind ik maar niks Edit: Damn die .TIF heeft hem 400 kb gemaakt. Wow!! Echt heel erg vet! Hij is al als gewone sig cool, maar met beweging is hij nog mooier. Heel mooi felle kleuren enzo. Met de beweging erbij is hij al helemaal cool. Ik geef je een 10/10 en die heb je ook verdiend. Dankjewel zeg :$ Bewerkt: 7 augustus 2009 door theCreditcard Reageren
Wienish Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Edit: Damn die .TIF heeft hem 400 kb gemaakt. Ik hoop dat je het hebt over dat 103 frames ding en niet over de uiteindelijke sig? Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Probeer eens Save for Web... en dan PNG-24 nemen. Werkt meestal om de sig kleiner in bestandgrootte te maken. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 It's nice!!! 11/10 Heel mooi gedaan, geen negatieve dingen in mijn opzicht. Reageren
PietMachine Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 dammnn... i mean DAAAMMMNN ik ben egt jaloers wrm kan ik dat niet =( 11111111111/10 =D Reageren
theCreditcard Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Edit: Damn die .TIF heeft hem 400 kb gemaakt. Ik hoop dat je het hebt over dat 103 frames ding en niet over de uiteindelijke sig? Nee, de 103 frames was iets van 1,7 MB. Helaas... Probeer eens Save for Web... en dan PNG-24 nemen. Werkt meestal om de sig kleiner in bestandgrootte te maken. Werkt dat ook voor stilstaande plaatjes? Want ik heb de hoop opgegeven op een bewegende signature die ik kan dragen. It's nice!!! 11/10 Heel mooi gedaan, geen negatieve dingen in mijn opzicht. Dankjewel dammnn... i mean DAAAMMMNN ik ben egt jaloers wrm kan ik dat niet =( 11111111111/10 =D Nou zeg Pieter beetje over the top denk je niet? Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Probeer eens Save for Web... en dan PNG-24 nemen. Werkt meestal om de sig kleiner in bestandgrootte te maken. Werkt dat ook voor stilstaande plaatjes? Want ik heb de hoop opgegeven op een bewegende signature die ik kan dragen. PNG werkt enkel voor stilstaande plaatjes dus dat moet lukken. Bewerkt: 9 augustus 2009 door Dizzee Reageren
theCreditcard Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Probeer eens Save for Web... en dan PNG-24 nemen. Werkt meestal om de sig kleiner in bestandgrootte te maken. Werkt dat ook voor stilstaande plaatjes? Want ik heb de hoop opgegeven op een bewegende signature die ik kan dragen. PNG werkt enkel voor stilstaande plaatjes dus dat moet lukken. Oki zal ff checke Bewerkt: 10 augustus 2009 door theCreditcard Reageren
-Stan- Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Echt topwerk . Lekker geknoeid en alles door elkaar gegooid waardoor het niet saai en ééntonig wordt, en alles past ook nog is bij elkaar. 9.5/10 Reageren
theCreditcard Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Echt topwerk . Lekker geknoeid en alles door elkaar gegooid waardoor het niet saai en ééntonig wordt, en alles past ook nog is bij elkaar.9.5/10 Tyvm :3 Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Echt topwerk . Lekker geknoeid en alles door elkaar gegooid waardoor het niet saai en ééntonig wordt, en alles past ook nog is bij elkaar.9.5/10 Tyvm :3 Wat betekend dat? Reageren
PietMachine Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Echt topwerk . Lekker geknoeid en alles door elkaar gegooid waardoor het niet saai en ééntonig wordt, en alles past ook nog is bij elkaar.9.5/10 Tyvm :3 Wat betekend dat? Thank You Very Much Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.