Jump to content

strakke signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een strakke signature gemaakt met powerpoint. Ik weet dat hij te groot is, maar ik ben toch niet van plan om het als eigen sig te gebruiken, gewoon om te kijken wat ik kan. Zelf vind ik hem best goed gelukt. Dit is mijn tweede signature die ik heb gemaakt, dus houd daar a.u.b. rekening mee.

gewoonhugo.png

comments en rates?

gewoon,

hugo

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem zeer geslaagd voor een tweede signature, ik denk wel dat de plaatsing van de twee stukjes tekst ten opzichte van elkaar op een andere manier mooier had gestaan, maar dat heeft niks met skill temaken, maar met smaak. De randen van de tekst zijn een beetje half gebold, wat ik wat minder vind maar dat is alweer smaak. Sinds je het met powerpoint hebt gemaakt weet ik niet of het beter had gekund, sinds ik het niet gebruik. Een punt ga ik niet geven, sinds ik vind dat ik niet genoeg ervaring heb om dat te beoordelen.

Bewerkt: door theCreditcard
Geplaatst:

Je maakt betere stukken dan ik, vind ik zelf. Dit is simpel, maar gaaf. Daarom vind ik een 7+ prima op zijn plaats :)

Geplaatst:

Zo zie je maar dat je met simpele dingen ook iets heel mooi's kunt maken.

Je moet dus niet heel je afbeelding volzetten, en dit is hier een mooi voorbeeld van, mooi werk geleverd.

Alhoewel ik die oranje/gele lijn in de rode tekst niet zou gedaan hebben, maar da is questie van smaak.

Geplaatst:
Ik vind hem zeer geslaagd voor een tweede signature, ik denk wel dat de plaatsing van de twee stukjes tekst ten opzichte van elkaar op een andere manier mooier had gestaan, maar dat heeft niks met skill temaken, maar met smaak. De randen van de tekst zijn een beetje half gebold, wat ik wat minder vind maar dat is alweer smaak. Sinds je het met powerpoint hebt gemaakt weet ik niet of het beter had gekund, sinds ik het niet gebruik. Een punt ga ik niet geven, sinds ik vind dat ik niet genoeg ervaring heb om dat te beoordelen.

Over die plaatsing van de tekst: Hoe had het dan volgens jou gemoeten? Ik vond dit namelijk wel leuk, omdat het in elkaar past.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...