onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) de topic voor mensen die Gta iv na hebben gemaakt zoals niko belic etc. hier een paar voorbeelden. (als zon topic al bestaat kun je dit er wel bij plaatsen) Bewerkt: 7 augustus 2009 door onbekendeIV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Van die schutter uit die Joegoslavische-oorlog-films was wel wat speculatie dat Niko op hem was gebaseerd wat wel logisch leek voor mij, maar toch . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 ja nice:d Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OnbekendeGTA Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 ja lijkt er precies op nico belic van gta iv Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film. die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Bewerkt: 8 augustus 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 denk ook dat dit hem is,trouwens dat jasje die hij aan heeft kan je volgens mij ook halen bij de russian store,precies het zelfde logo aan de voorkant. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Die 'Pokerface' op de bovenste foto kan je trouwens perfect op Niko's kop plakken . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 De Schutter uit Behind Enemy Lines heet Sascha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Hmm nu ik die foto's beter zie denk ik echt dat hij d'r op gebaseerd is maar of dat de bedoeling is weten we niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 daar zijn vele geruchten over, maar persoonlijk denk ik het niet hoor. Puur toeval. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film.die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Als je het bekijkt. Bij de oorlog wordt niko als ik het goed heb veraden. Darko is de dader en overkomt niks hij gaat naar liberty city, niko ook en niko zoakt hem ook en wilt hem ook vermoorden. Dit kan je haast geen toeval meer noemen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film.die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Als je het bekijkt. Bij de oorlog wordt niko als ik het goed heb veraden. Darko is de dader en overkomt niks hij gaat naar liberty city, niko ook en niko zoakt hem ook en wilt hem ook vermoorden. Dit kan je haast geen toeval meer noemen.. Darko gaat niet naar Liberty City, Dat is Florian Cravic/ Bernie Crane Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film.die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Als je het bekijkt. Bij de oorlog wordt niko als ik het goed heb veraden. Darko is de dader en overkomt niks hij gaat naar liberty city, niko ook en niko zoakt hem ook en wilt hem ook vermoorden. Dit kan je haast geen toeval meer noemen.. Darko gaat niet naar Liberty City, Dat is Florian Cravic/ Bernie Crane Ja, maar Niko jaagt er nog altijd op , alleen vind hij na een tijd dat hij de verkeerde heeft en moet hij achter de andere aan.[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film.die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Als je het bekijkt. Bij de oorlog wordt niko als ik het goed heb veraden. Darko is de dader en overkomt niks hij gaat naar liberty city, niko ook en niko zoakt hem ook en wilt hem ook vermoorden. Dit kan je haast geen toeval meer noemen.. Darko gaat niet naar Liberty City, Dat is Florian Cravic/ Bernie Crane Ja, maar Niko jaagt er nog altijd op , alleen vind hij na een tijd dat hij de verkeerde heeft en moet hij achter de andere aan.[/font] ja en dat is dimmitrie niet ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 ja en dat is dimmitrie niet ? Darko Bravic jongen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts