PietMachine Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 nieuwe sig, photoshop 6.0 comments en cijfer a.u.b AND I JUST HATE BORDERS Reageren
theCreditcard Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Vind hem een beetje kaal, ben je in het midden van het maken van deze sig gestopt ofso? :$ Reageren
PietMachine Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 haha nee ik ben niet gestopt halverwege, had gewoon geen inspiratie meer en ik vond hem wel mooi zo... nog andere mensen? Reageren
FerryN Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik vraag me af waarom mensen de sign vaak compleet gevuld willen hebben. Ik vind hem zo mooi, niet te druk, lekkere rustige sign met een mooie dame erop, mooie sign dus. Een 8/10 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) mooi gedaan, heel rustig. alleen aan de linker kant van de vrouw haar arm zie je geen vlotte lijn. met een beetje blur erop kan dat vermeden worden. Bewerkt: 8 augustus 2009 door SNIPER44 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Render had wel wat groter gemogen. Hij straalt wel rust uit, maar is naar mijn mening een beetje leeg en saai. 6/10 Bewerkt: 8 augustus 2009 door Gta Ripper Reageren
theCreditcard Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik vraag me af waarom mensen de sign vaak compleet gevuld willen hebben.Ik vind hem zo mooi, niet te druk, lekkere rustige sign met een mooie dame erop, mooie sign dus. Een 8/10 Rust zoek ik in sigs van dingen die van zichzelf rustig zijn, en met een B ben ik nooit rustig Maar dat is gwn een questie van smaak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.