-Stan- Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Wat vinden jullie ervan? Dit is mijn 1e. Eindelijk.... Edit: Ik heb hem iets bijgesneden. Met dank aan Flitskikkers tut. Bewerkt: 8 augustus 2009 door -Stan- Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 het kan aan mijn computer liggen, maar ik zie niks Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 het kan aan mijn computer liggen, maar ik zie niks Het ligt niet aan je pc, ik zie ook niks of we hebben allebei een probleem Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 het kan aan mijn computer liggen, maar ik zie niks Het ligt niet aan je pc, ik zie ook niks of we hebben allebei een probleem Of we hebben alledrie een probleem. Reageren
-Stan- Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Het ligt niet aan jullie computers. Ik wou net het plaatje gaan uploaden alleen toen liep mijn computer vast en moest ik naar bed . Reageren
Stopbord Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Het ligt niet aan jullie computers. Ik wou net het plaatje gaan uploaden alleen toen liep mijn computer vast en moest ik naar bed . Er staat nog niks Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 DAn hebben we allevijf het probleem, ik zie hem ook niet. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 DAn hebben we allevijf het probleem, ik zie hem ook niet. Nee hoor, hij heeft een probleem, hij kan zijn powerpoint niet uploaden Een signature mag ook geen powerpoint zijn Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Kijk naar de Signature van mij en Flitskikker. Dat zijn ook Powerpoint, :S Reageren
-Stan- Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Kijk naar de Signature van mij en Flitskikker. Dat zijn ook Powerpoint, :S Hoe heb je die in je sig. gekregen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb hem opgeslagen als JPG-indeling dan staat ie in documenten, dan upload ik hem via Tinypic. Ik wil het ook wel voor je doen.. Bewerkt: 8 augustus 2009 door NickOwnage Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Probleemhebber nummer 6 meldt zich.. Mooie PowerPointsignature, maar ik zie niks Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 aaaah, eindelijk zie ik hem Op zich mooie font, maar je schaduw vanonder verloopt zo in blokjes, of is dat de bedoeling? Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik vind 't op zich helemaal niet zo storend, maar ik vind wel dat 't erg wit is. Misschien moet je maar 't witte om de naam heen wegknippen Zowiezo mag een sig niet groter zijn dan 500x150 en 100kB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.