Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Stan-

8

• GwnHugo

6

• SNIPER44

4

• NickOwnage

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik wist niet hoe je hem via powerpoint kom uploaden dus heb ik hem naar paint geplakt. Vandaar die slechte kwaliteit en die rare schaduw.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vindt hem niet super, maaroke, het is je eerste signature.

Trouwens, welke Powerpoint gebruik jij? Als je ook Powerpoint

2007 gebruikte kon je hem een beetje beter opfleuren.

Verder ziet hij er leuk uit, ik geef je een 7.5/10[/font]

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst:

Ik vind ook dat je hem wat meer effecten enzo had kunnen geven. Ook was het mooi geweest als je er een achtergrond achter zou zetten, want nu is hij gewoon wit en dat is niet zo mooi. Als hij transparant was geweest was dat ook zo. Als ik een ppt sig maak doe ik het trouwens ook zo, maar als wat heb je hem opgeslagen? JPG. BMP. ofzo?

Als je hem als PNG. opslaat is de kwaliteit bij mij altijd wat beter.

gewoon,

hugo

Hij is aardig gelukt voor je eerste hoor :) Het heeft wel een winter achtige sfeer, apart voor in de zomer maar dat doet er verder niet toe :puh: Spiegeleffect eronder is goed gelukt, alleen inderdaad jammer dat het niet mooi strak is. Je ziet er een streepjes achtig patroon in, jammer. Sneeuw op de letters (neem aan dat het sneeuw is?) ziet er ook niet verkeerd uit. Alleen het min punt is dat het geen diepte heeft, de sneeuw is als het ware plat, het heeft geen dikte. Na langer kijken lijkt het wel op de plaatsen waar sneeuw ligt, de letters wat ingedeukt zijn.. Beetje moeilijk te verwoorden, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Dat komt niet heel realistisch over, ondanks de min puntjes echt niet verkeerd voor je éérste hoor! ;)

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:
Hij is aardig gelukt voor je eerste hoor :) Het heeft wel een winter achtige sfeer, apart voor in de zomer maar dat doet er verder niet toe :puh: Spiegeleffect eronder is goed gelukt, alleen inderdaad jammer dat het niet mooi strak is. Je ziet er een streepjes achtig patroon in, jammer. Sneeuw op de letters (neem aan dat het sneeuw is?) ziet er ook niet verkeerd uit. Alleen het min punt is dat het geen diepte heeft, de sneeuw is als het ware plat, het heeft geen dikte. Na langer kijken lijkt het wel op de plaatsen waar sneeuw ligt, de letters wat ingedeukt zijn.. Beetje moeilijk te verwoorden, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Dat komt niet heel realistisch over, ondanks de min puntjes echt niet verkeerd voor je éérste hoor! ;)

Ik heb wel een 3D effect gebruikt. Maar je kan het inderdaad wat moeilijk zien.

Geplaatst:

Ik denk mocht je het een (licht) blauwe kleur gegeven hebben dan zou het beter passen bij de sneeuw op je letters.

Nu is hij nog beter! Er is nog maar een ding dat ik mis en dat is een achtergrond.

7.5/10

Ach ja... was ik helemaal vergeten :7 .

EDIT: Hier is de nieuwe.

post-99686-1249913480_thumb.png

Bewerkt: door -Stan-
Nu is hij helemaal mooi. Met die ijskristallen op de achtergrond heeft hij echt een wintersfeer.

8/10

Bedankt :D

Bewerkt: door -Stan-
Geplaatst:
Nu is hij helemaal mooi. Met die ijskristallen op de achtergrond heeft hij echt een wintersfeer.

8/10

Bedankt :7 .

er hoeft geen :7 bij hoor :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...