Jump to content

Garage's


Cherrim

Recommended Posts

Ik heb dus een vraag,

Velen zullen op laatste eiland wel die garage weten met die NRG 900's. Die je kan stelen. Nu heb ik GTA IV allang uitgespeeld en kwam vandaag op eiland 2 een soort gelijk gebouw tegen alleen dan 2 hoog en dan met Turismo's erin en dat gebouw heet Grotti. Kun je ook in en daar auto's stelen binnen. Weet iemand meer van dit soort garage's ? vind het wel grappig dat ik deze tegen kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind wel vet als je beetje kan dealen zo weetje. Of nog 1 met echt de duurste auto's en 1 met echt de goedkoopste soort sloop zeg maar :puh: Vind die ik vandaag gevonden heb wel mooie dealer. En dat allemaal naast de safehouse waar ik altijd safe! Echt zwaar verschut deze actie :puh: Heb denk al maand of 6 uit gespeeld en rijd er altijd langs en zie nu pas haha :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

vindt ook wel jammer dat er geen mooiere of meerdere auto salons zijn eigelijk kan er nog veel dingen beter in gta hopelijk wordt gta 5 nog iets beter :D

Nou als het er meer waren was dit niet meer in verhouding met de grote van de stad

P.S.: Zou nogal raar zijn mocht de V slechter zijn he :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Achja de uitbreiding pack koop ik toch wel. meschien dat er iets meer game bij zit of is het meer missies ?

Gewoon nieuw verhaal, andere missie's, personages(iets meer auto's en wapens),

maar geen andere map of veranderingen hieraan, allee mogelijk meer interieurs.

Link to comment
Delen op andere websites

bij de ps3 niet beschikbaar zeker ?

Oh dan laat maar. Ik hopte wel voor ps3. Nu maar weer wachten op GTA V. Iemand meschien enig idee ofzo waneer die uit zou kunnen komen ? Of iig de next generation of GTA voor PS3/ XBOX/PC ? Weet eigenlijk niet hoelang het geduurt heeft tussen SA en IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...