Jump to content

Heb ik een Virus ?

Recommended Posts

Geplaatst:

De laatste paar dagen valt het me op dat de muis vaak een beetje 'laggt' blijft hangen als ik hem beweeg. en soms klikt ie zomaar ergens op bijvoorbeeld rechtmuisknop ofzo.

Gisteravond had ik in een x geen controle meer over de muis hij deed niks meer maar de PC was niet vastgelopen want ik zat te msnen.

Ook is het een keer gebeurd dat de muis onzichtbaar werd.

mijn vraag is heb ik een virus ?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja ik heb virusscan gedaan maar muis lagt nog steeds

Waarvan de drivers updaten.?

En wat is een goede gratis virusscan

Bewerkt: door MrIndependent
Geplaatst:

Malwarebytes' anti-malware doet zijn werk uitstekend. Welke virusscanner heb je standaard meelopen?

Geplaatst:

Als je niets hebt meelopen is de kans op een virus inderdaad erg groot. Download een gratis virusscanner zoals AVG free en draai iedere week Malwarebytes' Anti-Malware even. Zo houdt je de virussen buiten.

Geplaatst:
Geen een Xd ik heb Malware Bytes die had 8 dingen gevonden.

dan vraag je er ook gewoon om.

Verder adviseer ik AVG niet Bij mij, en hier hebben meerderen last van, vond het geen bal terwijl mijn pc vol bleek te zitten met trojans, ik geef de voorkeur aan Avira Antivir, je merkt amper dat hij er is, vind alles keurig(ook als je een virus opent, iets wat avg niet doet), je krijgt 1 maal per dag een nag screen, maar verder vind hij alles.

Geplaatst:

Start de computer opnieuw op en druk bij het bootscreen een paar keer op F8 om in het opstartmenu te komen (kan ook een andere toets als F2, F10, F12 zijn, afhankelijk van je pc) en start je pc op in veilige modus. Draai Malwarebytes' Anti-Malware vervolgens eens in veilige modus en kijk of hij dan iets vindt.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat je ook kan doen is HijackThis downloaden. Vervolgens kies je voor "Do a system Scan and save a logfile". LET OP: Absoluut niets fixen!! Enkel de log hier posten.

Bewerkt: door haai
Geplaatst:
Wat je ook kan doen is HijackThis downloaden. Vervolgens kies je voor "Do a system Scan and save a logfile". LET OP: Absoluut niets fixen!! Enkel de log hier posten.

dat is ook niet bepaald verstandig met de mensen hier die denken kennis ervan te hebben.

Plaats de log op bijvoorbeeld nucia.eu, daar hebben ze er een speciale sectie voor waar je goed geholpen word.

Geplaatst:

dat is ook niet bepaald verstandig met de mensen hier die denken kennis ervan te hebben.

Plaats de log op bijvoorbeeld nucia.eu, daar hebben ze er een speciale sectie voor waar je goed geholpen word.

Posten kan nooit kwaad. Ik heb er wel wat ervaring mee, maar moest ik niet zeker zijn ga ik natuurlijk geen advies geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...