.Senne Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Misschien eerst en vooral eens een andere muis proberen, het kan best zijn dat de muis zelf een technisch probleempje heeft. Dat heb ik ook gehad, en ik heb er een nieuwe voor gekregen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Als je niets hebt meelopen is de kans op een virus inderdaad erg groot. Download een gratis virusscanner zoals AVG free en draai iedere week Malwarebytes' Anti-Malware even. Zo houdt je de virussen buiten. Sure gozer, met een virus scanner gratis of betaald zal je wel de virussen buiten houden. Hoeveel mensen denken dit op de wereld; 99% alleen maar 1% die weet dat je virussen niet tegen kunt houden. Wil je geen virus hebben? Koop nieuwe computer, sluit hem niet aan op het internet en steek er geen USB apparaten er in of cd's van andere mensen. Wat ik er mee wilt zeggen, iedere computer heeft wel virussen, wat voor software je ook installeert. Zal je niet tegen kunnen houden. Scan eens met A-squared.. en zoek drivers voor je muis, lijkt dat ie eventjes opnieuw ingesteld moet worden.. Of maak de onderkant schoon.. kan stof of een haar zitten. Bewerkt: 12 augustus 2009 door Nemean^inf Reageren
ikt Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Als je niets hebt meelopen is de kans op een virus inderdaad erg groot. Download een gratis virusscanner zoals AVG free en draai iedere week Malwarebytes' Anti-Malware even. Zo houdt je de virussen buiten. Sure gozer, met een virus scanner gratis of betaald zal je wel de virussen buiten houden. Hoeveel mensen denken dit op de wereld; 99% alleen maar 1% die weet dat je virussen niet tegen kunt houden. Wil je geen virus hebben? Koop nieuwe computer, sluit hem niet aan op het internet en steek er geen USB apparaten er in of cd's van andere mensen. Wat ik er mee wilt zeggen, iedere computer heeft wel virussen, wat voor software je ook installeert. Zal je niet tegen kunnen houden. Scan eens met A-squared.. en zoek drivers voor je muis, lijkt dat ie eventjes opnieuw ingesteld moet worden.. Of maak de onderkant schoon.. kan stof of een haar zitten. Ligt eraan wat. De meeste klotevirussen worden wel buiten gehouden, dat zijn virussen die doorsnee computer gebruikers (Even op Limewire voor een spel-types) tegenkomen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Sure gozer, met een virus scanner gratis of betaald zal je wel de virussen buiten houden.Hoeveel mensen denken dit op de wereld; 99% alleen maar 1% die weet dat je virussen niet tegen kunt houden. Wil je geen virus hebben? Wat probeer je te bereiken? "Neem maar geen virusscanner, je houdt de virussen toch niet buiten"? Ik geef die jongen een advies over hoe je computer aardig virusvrij te houden en jij valt me daarop aan? Nee, je houdt de virussen nooit 100% buiten, is het nodig hem te vermoeien met zo'n feitje waar je verder toch niets aan kan doen? Lijkt me niet. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Relax jongens ik heb nu ander muisje en die lagt niet hoera alleen ik had wel wat trojans dus Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Sure gozer, met een virus scanner gratis of betaald zal je wel de virussen buiten houden.Hoeveel mensen denken dit op de wereld; 99% alleen maar 1% die weet dat je virussen niet tegen kunt houden. Wil je geen virus hebben? Wat probeer je te bereiken? "Neem maar geen virusscanner, je houdt de virussen toch niet buiten"? Ik geef die jongen een advies over hoe je computer aardig virusvrij te houden en jij valt me daarop aan? Nee, je houdt de virussen nooit 100% buiten, is het nodig hem te vermoeien met zo'n feitje waar je verder toch niets aan kan doen? Lijkt me niet. Misschien wil jij, voordat je reageert ook het gehele bericht door lezen? Blijkt wel weer dat je intelligentie ook niet verder dan de eerste 2 zinnen reikt in een bericht. Daarnaast of ik hem vermoei of niet, dat boeit mij geen fluit. Jij loopt hier onzin te verspreiden en mensen gerust te stellen dat ze met wat software wel veilig zijn. Lees alles voortaan in een bericht en reageer daarna. Wat ik er mee wilt zeggen, iedere computer heeft wel virussen, wat voor software je ook installeert. Zal je niet tegen kunnen houden.Scan eens met A-squared.. en zoek drivers voor je muis, lijkt dat ie eventjes opnieuw ingesteld moet worden.. Of maak de onderkant schoon.. kan stof of een haar zitten. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Jongens hier ik weet ook wel dat je met een scanner niet alles buiten houdt daarom neem ik ook sommige reacties met een korreltje zout . Ik scan me PC Gewoon 2x per week al krijg ik dan virus pech gehad . problemen met laggende muis is al opgelost gewoon ff een nieuwe muis aangesloten. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Sure gozer, met een virus scanner gratis of betaald zal je wel de virussen buiten houden.Hoeveel mensen denken dit op de wereld; 99% alleen maar 1% die weet dat je virussen niet tegen kunt houden. Wil je geen virus hebben? Wat probeer je te bereiken? "Neem maar geen virusscanner, je houdt de virussen toch niet buiten"? Ik geef die jongen een advies over hoe je computer aardig virusvrij te houden en jij valt me daarop aan? Nee, je houdt de virussen nooit 100% buiten, is het nodig hem te vermoeien met zo'n feitje waar je verder toch niets aan kan doen? Lijkt me niet. Misschien wil jij, voordat je reageert ook het gehele bericht door lezen? Blijkt wel weer dat je intelligentie ook niet verder dan de eerste 2 zinnen reikt in een bericht. Daarnaast of ik hem vermoei of niet, dat boeit mij geen fluit. Jij loopt hier onzin te verspreiden en mensen gerust te stellen dat ze met wat software wel veilig zijn. Lees alles voortaan in een bericht en reageer daarna. Wat ik er mee wilt zeggen, iedere computer heeft wel virussen, wat voor software je ook installeert. Zal je niet tegen kunnen houden.Scan eens met A-squared.. en zoek drivers voor je muis, lijkt dat ie eventjes opnieuw ingesteld moet worden.. Of maak de onderkant schoon.. kan stof of een haar zitten. Ik heb het hele bericht gelezen. Je valt me aan en zegt vervolgens dat die hele aanval wel meevalt, dat het niet persoonlijk aan mij is gericht. Een virusscanner is toch ook de manier om virussen buiten te houden? Of ken jij er nog een? Bewerkt: 19 augustus 2009 door KillerZero86 Reageren
ikt Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ja, geen stoute dingen downloaden, altijd alles eerst dubbelchecken in een VM, niet op rare links klikken, Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 kijk, en daar heb je het fout killerzero, iets wat veel mensen doen. Een virusscanner houd geen virussen buiten, je kunt dan nog steeds virussen krijgen op je pc, een virusscanner blokkeert echter de schade die het virus kan doen, hij blokkeert dus het virus. Daar zit een best groot verschil in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.