GTAIV14 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Hey, ik heb de storyline uitgespeeld, nu wel ik alle zijmissies nog doen voor de 100%. Ik wou dus de Assassinations missies doen. Dus ik stap in de taxi en opeens is dat icoon weg. Ik stap uit en pak de kaart erbij, en dat icoontje is opeens verdwenen hoe kan dat? Krijg ik 'm nog terug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, ik neem aan dat je dat tekentje van de Assassinations zelf bedoelt? Ik zou gewoon ergens anders heengaan en dan verschijnt het er later zelf wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Je kan slechts 9 Assassinations doen, je hebt ze waarschijnlijk al allemaal gedaan dan? Meer info: WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Maar Hannes, hij zei dat hij ze nog moest doen. Oftewel, dat icoontje hoor er wel te staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Misschien dat het helpt om even je savegame te herladen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 rij eens naar die telefoon misschien als je daarin gaat staan dat de missie dan gewoon begint. ik weet niet zeker of het lukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV14 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ok ik zal er gewoon is heen gaan, en ik had wel wat missies ervan gedaan 3-4 ofzo maar toen ging die weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakkk Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ok ik zal er gewoon is heen gaan, en ik had wel wat missies ervan gedaan 3-4 ofzo maar toen ging die weg. Kijk eens onder je stats maybe staat het daarzo;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 ik weet wat het probleem is.... als het icoon weg is moet je de ''fixer'' bellen. hij staat in je phonebook daar uit kun je dat de opdracht doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.