Jump to content

Clan sig aanpassing

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik neem aan dat die rode spetters bloedspetters moeten voorstellen. Ik vind de kleur rood te licht. Als je het echt op bloed wilde laten lijken, had je een donkerde rood moeten kiezen. Volgens mij heb je niet het PSD. bestandje gebruikt van versie 1, want de bloedspetters gaan over de tekst heen waardoor de tekst moeilijker te lezen wordt.

Geplaatst:
Ik neem aan dat die rode spetters bloedspetters moeten voorstellen. Ik vind de kleur rood te licht. Als je het echt op bloed wilde laten lijken, had je een donkerde rood moeten kiezen. Volgens mij heb je niet het PSD. bestandje gebruikt van versie 1, want de bloedspetters gaan over de tekst heen waardoor de tekst moeilijker te lezen wordt.

Ja , want dat eerste is ook niet van mij , en pyrofoob had het niet meer dusja ..

Toch bedankt voor je rate!ç :)

Geplaatst:

Ik denk dat je er toch meer had kunnen uithalen dan er alleen een extra brush er op te zetten. :Y

Idd, je bloedspetters iets donkerder maken en dan mocht het over de tekst komen, proberen het wat te verlichten dmv de gom.

6.5/10

Geplaatst:
Ik denk dat je er toch meer had kunnen uithalen dan er alleen een extra brush er op te zetten. :Y

Idd, je bloedspetters iets donkerder maken en dan mocht het over de tekst komen, proberen het wat te verlichten dmv de gom.

6.5/10

Ik heb het net wat duisterder gemaakt? :duh:

Geplaatst:

6.5/10

Ik heb het net wat duisterder gemaakt? :duh:

ow ik dacht dat dat door die brush kwam, bij sommige brushes verlicht/verdonkert het ook de omgeving.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...