Wienish Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ziet er redelijk simpel uit, tenminste, hij is niet extreem druk ofzo, dus dat is wel goed. De plaatsing van de foto vind ik ook prima in orde en daarom wil ik je een dikke 8 geven Ik wil je wel als tip meegeven dat het Jesperkaj-naampje wat aan de kleine kant is Het Krystal Forscutt gedeelte is niet slecht geplaatst, maar toch op een bepaalde plek iets moeilijker leesbaar dan op de andere plek. Misschien kun je dat íets hoger plaatsen (hoewel ik dan denk dat het weer te stock wordt) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ziet er redelijk simpel uit, tenminste, hij is niet extreem druk ofzo, dus dat is wel goed. De plaatsing van de foto vind ik ook prima in orde en daarom wil ik je een dikke 8 geven Ik wil je wel als tip meegeven dat het Jesperkaj-naampje wat aan de kleine kant is Het Krystal Forscutt gedeelte is niet slecht geplaatst, maar toch op een bepaalde plek iets moeilijker leesbaar dan op de andere plek. Misschien kun je dat íets hoger plaatsen (hoewel ik dan denk dat het weer te stock wordt) Over mijn eigen naam wil ik het even hebben. Die heb ik expres zo gedaan zodat hij niet teveel opvalt in de sig en natuurlijk de naam van deze mooie dame moet meer ruimte krijgen. En over de tekst algemeen: je tekst moet nooit teveel opvallen in een sig, maar het totaalplaatje. Daarom heb ik de opacity verlaagt en hem op Color Dodge gezet. (Met dank aan Visser23 voor de handige tip) Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Mooi maar wat ik me afvraag is waarom er rechts van die dame zo een zwart/grijs gedeelte is terwijl de rest van de foto in bruin/oranje is? Ik denk mocht je rechts van die dame het ook zo maken als in de rest van de sig dan zo het nog beter zijn. Toch een 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.