KJF Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Alweer een jaar geleden dat ik voor het laatst een sig had gemaakt, en dacht laatst, laat ik er weer eens eentje maken. Deze kwam eruit: Reageren
TZG Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Mooi! Vooral die dame is niet verkeerd Alleen wel jammer dat die twee teksten over elkaar staan... Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Mooi! Vooral die dame is niet verkeerd Alleen wel jammer dat die twee teksten over elkaar staan... Idd mooi, toch zeker voor een jaar stil gelegen te hebben. Ik had eerder die grote tekst op die kleinere gezet, en dan die grote tekst een beetje laten doorzichtig maken zodat je allbei de teksten zien. Want nu staan deze gewoon over elkaar. 8/10 Reageren
KJF Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Dat zijn goeie rate's voor mijn eerste sig sinds een jaar. En ja, een lekkere vrouw is ze zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.