Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de mod Hunter and gangster stunt building geinstalleert, en heb precies gedaan wat er in readme stond, maar ik heb downtown helemaal afgezocht en nergens zon stunt building, en ik heb het wel helemaal geinstalleert

wat is er aan de hand

Geplaatst:

als het goed is zit er in die mod ook een savedgame. Die zet je in je vice city userfiles dan laad je die en dan loop je van die trap af ga je naar links. Loop je een stuk door tot je links een hunter ziet, die pak je ga je naar boven en tada je bent er :D suc6

Geplaatst:
als het goed is zit er in die mod ook een savedgame. Die zet je in je vice city userfiles dan laad je die en dan loop je van die trap af ga je naar links. Loop je een stuk door tot je links een hunter ziet, die pak je ga je naar boven en tada je bent er :D suc6

Maar dat heb ik al geprobeert het enige wat ik kan is er mee wat rond vliegen geen geheime locaties ofzow

Geplaatst:

Ik zie helemaal niets als ik omhoog vlieg. Geef eens een screenshot markdoggen.

EDIT: En als ik een andere save game load, geeft ie een Unhandeld Exception. Dit is de ReadMe en ik heb alles gedaan:

HUNTER's and GANGSTER's Stunt Building

Installation: Kopieer downtown.ipl in je gta vc/maps/downtown map, en plaats main.scm in je data map, en gta-vc.exe in je GTA VC map. Simpel en snel!

gta_vc.exe is een modded bestand wat het mogelijk maakt om op stunt building te spelen. Het is gemaakt door Cuddakine. Als je GTAVCsf8.b in je documenten.gta vc user files zet, heb je een saved game vlakbij stunt building

WAARSCHUWING!!! PLAATS HET IN JE DOWNTOWN MAP, NIET IN JE DOWNTOWNS MAP!!

Errors: Als je wilt saven op het gebouw, volg deze tutorial; http://groups.msn.com/MultiTheftAuto/saven...ntbuilding.msnw

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet eerst naar de brug waar nooit iemand op rijd als je in het midden bent zit er een weg aan de brug die omhoog gaat daar moet je op.

Bewerkt: door 8-Ball

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...