Frans202 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 hallo ik krijg de trophie top the midnight niet behaald ik heb alle 'road' races minimaal 1x gewonnen en dat zijn er al 20. ik heb 1 'boat' race gewonnen wat doe ik verkeerd of wat moet ik nu nog doen voor deze te behalen?? mvg, Frans202 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Misschien ook nog is één helikopter of free race? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 idd een helikopter niet te vergeten !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 idd een helikopter niet te vergeten !!! is een heli dan verplicht voor deze trpohie?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 hahaha yeahhhhhh.... ik heb em net gehaald heb ff een helicopter race gewonne en nu: u heeft een trophie behaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 voila zei het je toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Lekker spammen Jardintje . Ik heb de Trophie gekregen door een bug. Ik had pas 1 race gedaan en gelijk: Achievement Unlocked. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Er zullen gewoon enkele races niet opgeslagen zijn of niet meegerekend zijn door een bugje ofzo, je hoeft echt niet een boat race, heli race en road race te winnen hoor. Ik kreeg hem na 20 road races. Zodat het even duidelijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Er zullen gewoon enkele races niet opgeslagen zijn of niet meegerekend zijn door een bugje ofzo, je hoeft echt niet een boat race, heli race en road race te winnen hoor. Ik kreeg hem na 20 road races. Zodat het even duidelijk is. ja, maar op mijn socialclub van rockstar stonden wel dat ik al alle road races minimaal 1x gewonnen had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 dus 20 road racen winnen en je hebt de tropy ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Er zullen gewoon enkele races niet opgeslagen zijn of niet meegerekend zijn door een bugje ofzo, je hoeft echt niet een boat race, heli race en road race te winnen hoor. Ik kreeg hem na 20 road races. Zodat het even duidelijk is. ja, maar op mijn socialclub van rockstar stonden wel dat ik al alle road races minimaal 1x gewonnen had. Het kan ook zijn dat de servers wat traag waren, of dat je toch één road race was vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Er zullen gewoon enkele races niet opgeslagen zijn of niet meegerekend zijn door een bugje ofzo, je hoeft echt niet een boat race, heli race en road race te winnen hoor. Ik kreeg hem na 20 road races. Zodat het even duidelijk is. ja, maar op mijn socialclub van rockstar stonden wel dat ik al alle road races minimaal 1x gewonnen had. Het kan ook zijn dat de servers wat traag waren, of dat je toch één road race was vergeten. nee, maar ik had die races al een maand van tevoren gewonnen, maar ben er toen niet verder op ingegaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 er zijn maar 10 races dus je moet ze allemaal 2x doen. En een boatrace???? en een helirace?????? WAAR??? Nog nooit van gehoord in GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat meen je niet serieus? In de officiële multiplayer zit het allemaal, hoor.. Boats, Helicopters, Cannonball Run en Free Race. Mocht je deze nog niet ontdekt hebben, host dan eens een Unranked Match. Dit doe je via je GSM: Multiplayer > Player Match > Race Vervolgens kan je in de room het voertuig e.d. aanpassen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zand-man Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 halloik krijg de trophie top the midnight niet behaald ik heb alle 'road' races minimaal 1x gewonnen en dat zijn er al 20. ik heb 1 'boat' race gewonnen wat doe ik verkeerd of wat moet ik nu nog doen voor deze te behalen?? mvg, Frans202 Ik zit met hetzelfde probleem, alle 20 races met auto gewonnen, 1 race per boot en 3 races met de helicopter reeds gewonnen. Toch krijg ik de trophy niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.