Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Games

Recommended Posts

Geplaatst:

Het thema was Games en ik kon niet anders verwachten dan een redelijk aantal inzendingen. Met maar liefst 6 inzendingen gaan wij opzoek naar een nieuwe SOTM! Bedankt voor jullie werk en ontzettend veel succes toegewenst. ;) Daarnaast bedank ik ook alvast iedereen die zijn stem laat horen!

De inzendingen kunnen jullie hier bezichtigen.

Stemmen gaat als volgt:

[b]Naam:[/b] (verplicht)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Geplaatst:

Naam: Jon-asses

Waarom: Zijn signature kent een goede balans tussen effecten en de normale afbeelding. Er is

een mooi contrast aanwezig, zonder dat bepaalde delen er teveel uitspringen. De stock ziet er ook erg goed uit, en is van hoogwaardige kwaliteit.

Geplaatst:

Naam: TomHagen

Waarom: Ik vind de afbeelding en de tekst heel mooi bij elkaar passen. Ook zijn de effecten die gebruikt zijn heel subtiel en goed gedaan. De sfeer in deze signature is ook het beste vind ik.

Geplaatst:

Naam: Traser

Waarom: Oogt als totaalplaatje het beste en spreekt me het meest aan. M.u.v. van de border dan. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom: Erg mooie signature met een goede diepte. Vind persoonlijk de lichteffecten erg goed gedaan. Het logo had van mij weg gemogen of iets kleiner, maar voor de rest een prima signature.

@ Hieronder: Aan je post te zien gaat het bij jou totaal niet om de stemming maar alleen om even te laten weten dat er 1 fout in me post zit. :7 Er zitten trouwens meer fouten in je handtekening dan in mijn post.. ;)

Al me sig zijn te groot, en ik ga niet mehr met een lelijke of t grote rondlope (A)

Op verzoek van Wesley_GTA sgeld ik tegenwoordig met kak ;)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst: (bewerkt)

Waarom: Erg mooie signature met een goede diepte. Vindt persoonlijk de lichteffecten erg goed gedaan. Het logo had van mij weg gemogen of iets kleiner, maar voor de rest een prima signature.

Gozer ik vind met dt?

ontopic:

Waarom: Niet verplicht :cya:

@ Hierboven: Dat kan wel maar ik ben me er volledig an bewust waar de fouten zitten ^_^

Bewerkt: door theCreditcard
Geplaatst:

Jammer van de weinig stemmen, maar het is niet anders. Toch bedankt aan degene die wel hebben gestemd. Ook dank ik alle deelnemers!

Winnaar van deze SOTM met als thema Games is geworden Jon-asses! Gefeliciteerd met je overwinning. Omdat je hebt gewonnen komt jouw ingezonden signature 1 maand lang als header bovenaan het Graphics forum te hangen. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...