TZG Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Hallo allemaal Ik zie allemaal hier op het forum dat er mensen allemaal mooie signatures enz plaatsen. Mij lijkt het heel leuk om mijn eigen sigantures te kunnen maken. Maar waar moet ik beginnen? Ik weet bijvoorbeeld niet welk programma moet gebruiken... En als ik dat eenmaal heb, is het dan ontzettend moeilijk om uit te zoeken hoe het programma werkt? Kan ik dan gewoon een beetje prutsen met allemaal dingen en dan gewoon vanzelf ontdekken hoe alles werkt? Of heb ik een handleiding van 1000 pagina's nodig? Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen leren en zeggen wat ik moet gebruiken. Ik wil het een beetje onder de knie krijgen, en ik hoef niet gelijk met super uitgebreide programma's aan de slag, maar gewoon wat een beetje gebruikelijk is voor en beginner zoals ik Sorry als dit topic verkeerd staat :$ GTA4Gamer Reageren
.Senne Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Photoshop Cs3-4 ofzo, en je kan tuts volgen of gewoon dingen uitproberen. Zo ontzettend moeilijk is het niet, na een tijdje lukt het zeker. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Zoals Senneken als zei moet je, als je graphics wilt leren maken, Adobe Photoshop aanschaffen. Over je het moet verkrijgen ga ik niet over beginnen. Als je het eenmaal hebt, zou je het beste kunnen beginnen om de Adobe Photoshop Guide te lezen. Hier staan vele links en tips in voor Adobe Photoshop. Ook zou je een bezoekje moeten brengen aan alle tutorials van het forum. Door die tutorials te volgen kom je al aardig op weg en je leert er ook erg veel van. Veel succes ermee. Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Hallo allemaalIk zie allemaal hier op het forum dat er mensen allemaal mooie signatures enz plaatsen. Mij lijkt het heel leuk om mijn eigen sigantures te kunnen maken. Maar waar moet ik beginnen? Ik weet bijvoorbeeld niet welk programma moet gebruiken... En als ik dat eenmaal heb, is het dan ontzettend moeilijk om uit te zoeken hoe het programma werkt? Kan ik dan gewoon een beetje prutsen met allemaal dingen en dan gewoon vanzelf ontdekken hoe alles werkt? Of heb ik een handleiding van 1000 pagina's nodig? Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen leren en zeggen wat ik moet gebruiken. Ik wil het een beetje onder de knie krijgen, en ik hoef niet gelijk met super uitgebreide programma's aan de slag, maar gewoon wat een beetje gebruikelijk is voor en beginner zoals ik Sorry als dit topic verkeerd staat :$ GTA4Gamer Je googlet even naar "Download Adobe Photoshop CS4" ofzo en je downloadt 't, daarna ga je tuts volgen en zorgen dat je alles onder de knie krijgt en dan maak ook jij top sigs. Of je doet wat ik doe: ik verspil veel tijd aan het knippen van renders, die plak ik op elkaar, mooi randje eromheen en voila. En dat doe ík dus met paint. Gewoon zelf uitvogelen Reageren
.NightFlower Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Hallo allemaalIk zie allemaal hier op het forum dat er mensen allemaal mooie signatures enz plaatsen. Mij lijkt het heel leuk om mijn eigen sigantures te kunnen maken. Maar waar moet ik beginnen? Ik weet bijvoorbeeld niet welk programma moet gebruiken... Daar hoef ik geen antwoord meer op te geven, genoeg leden boven mij die Adobe Photoshop aanraden Overigens is het altijd een trail (30 dagen gratis gebruik maken van het programma) die je kunt downloaden, daarvoor moet je je wel registreren op de Adobe website. Maar dat wijst zich van zelf En als ik dat eenmaal heb, is het dan ontzettend moeilijk om uit te zoeken hoe het programma werkt? Kan ik dan gewoon een beetje prutsen met allemaal dingen en dan gewoon vanzelf ontdekken hoe alles werkt? Of heb ik een handleiding van 1000 pagina's nodig? Als je graag signatures wilt maken heb je aan wat tutorials genoeg hoor. Door met makkelijke te beginnen ga je het vanzelf onder de knie krijgen en daarbij filters en andere tools begrijpen wat je er zoal mee kan doen. Overigens staat er nog een Photoshop Guide op dit forum (wat Jesperkaj al aangaf), ook wel erg handig om even door te lezen. Het is namelijk voor nieuwe photoshoppers, hier staan tools uitgelegd, hoe je leuke fonts (lettertypen) kan toevoegen aan Photoshop en hoe je brushes installeert. Adobe Photoshop - Guide Ik zal nog even wat links plaatsen, naar signature tutorials: Visser23, heeft een tijd geleden een hele uitgebreide beginners tutorial gemaakt. Ik denk dat dit zeker wel een aanrader is om mee te beginnen, alles wordt stap voor stap uitgelegd -[PS CS2]Echte beginners tut!, Erg uitgebreid! Verder nog een paar basic tutorials: - [PS] Hoe je een mooie sig maakt! - .trap17.com/Basic-Sig-Tutorial Neem wel je tijd om alles rustig door te lezen, vooral als je er net aan begint. Succes Bewerkt: 8 augustus 2009 door .NightFlower Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.