OnbekendeGTA Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) def jam fight for ny / def jam vendetta / def jam icon Bewerkt: 8 augustus 2009 door OnbekendeGTA Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) wat is een beter spel messchien moet je er bijzetten welk spel? Edit: ok zo is ie goed Bewerkt: 8 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
commando Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 miss helpt het om wat reviews ervan te bekijken voorbeeldje: http://www.gametrailers.com/search.php?s=def+jam ik zelf heb nog nooit def jam gespeeld Reageren
JelleVD Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Persoonlijk zeg ik Def Jam ICON, zitten meer rappers in waarmee je kunt vechten en is het mooist . Reageren
Think Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Def Jam Vendetta (PS2) Héél lang mee gespeeld. Def Jam Icon was geloof ik een flop. (Ten minste de Def Jam die op de 360/PS3 uitkwam) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.